Jørnan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Har satt opp mobilen min for e-post og GPRS. Det fungerte fint, men plutselig sluttet e-posten å virke. Etter noen dager fikk jeg en melding fra start.no (som er den e-post typen jeg bruker) at serveren hadde vært nede, men var nå oppe igjen. Er dette vanlig? (virker nå da) GPRS virket også fint lenge, men plutselig så slutttet den å virke. Jeg har full dekning, men det hjelper ikke. Når jeg trykker på den måleren som viser dekning og GPRS på min SE P910i står det: Nett: N Telenor GPRS: Utilgjenglig (midlertidig utilgjenglig) Dette får jeg ikke fikset. Jeg bor midt i byen, så det kan ikke være noe galt med dekningen. Hva kan det være!?? Takker for svar Endret 13. februar 2005 av jornan Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har du prøvd å laste ned innstillingene for wap og gprs igjen? Dette kan gjøres på Telenor sin hjemmeside. Lykke til Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Virker nå. Sikkert bare en feil på nettet til telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå