Økonom Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei, Jeg har nettop bygd en pc (i går kveld), med en AMD Sempron 2200+ (1.5 GHz). Med to kabinettvifter og denne cpu-vifta (GlacialTech Igloo 2450 Light). Greia er at jeg synes temperaturen virker mistenkelig lav (36 grader idle) Hovedkortet mitt er et Asus A7V600-X, hvis det skulle hjelpe. Noen som har lignende erfaringer?? Kanskje noe galt med hovedkortet?? Eller utvikler sempron-cpuene så lite varme?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er ein svak prosessor eg ei ok vifte. Så temperaturen ser ok ut den. HAr mekka litt Barton XP2500@3200 opp gjennom tidene og med passe god kjøler ligg dei på ca 40 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) mene, kjølepastan må jo få kjørt seg først.. da kan man virkerlig se den faktiske temperaturen.. er ikke sikker på hvor lenge man må få kjørt den inn. Endret 13. februar 2005 av funkweb Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den viften der er faktisk meget bra og stillegående, passer ypperlig til Sempron og XP-CPUèr... Tempen på CPUèn din er helt OK Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jøsses, det er da ikke noe å bekymre seg for om cpuen er kald De fleste av oss drømmer om å ha så lav idle temp. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hihi, den var ny... CPU'en min er for kald... og jeg som bruker å bekymre meg over at den er for varm.... rare meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå