Gå til innhold

Får ikkje start på pc en! Piping og LED koder

Hologram

Anbefalte innlegg

Innstallerte kjøleribber på rammen og ein sånn Musketeer temperaturmåleting. Når eg prøve å slå på pc'en nå stopper det opp med ein gong! :cry:

Har dette hovedkortet MSI K8N NEO FSR med Twinmos 2x512 Ram.

Har sånne statusleds på baksida av kabinettet som viser statusen til cmos'en. når eg prøve å slå på pc'en nå lyser først alle 4 rødt i ca 1/5 sekund, så lyser nr 4 grønt resten rødt i ca 1/5 sekund og så lyser nr 3 grønt og resten rødt og der stopper det. Kjem og ein pipelyd som varer i 1-2 sek og som blir repetert omtrent kvart 5-6 sekund heile tida. det er alt som skjer!!!! :thumbdown:

I følge denne oversikten http://www.ocshoot.no/beepcodes.html

betyr denne LEDkombinasjonen: "Keyboard controller initialiseres." :ermm:

Men kvifor i all verden skal det låse seg der???

Er det nokon som har peiling på om denne oversikten er korrekt??

Eller som har peiling på kva som kan vere feilen?? :hmm:

Eg har testa ei og ei ram brikke og det samme skjedde med begge..har også testa uten skjermkort og det samme skjedde då og.. Har prøvd å resette Cmos og det same skjer då og.. :cry: Einaste gongen eg får ein annan reaksjon er når eg tek ut prosessoren og startar opp utan den. Då lyser alle 4 ledlysa rødt og ingeting skjer overhodet (som forventa) så eg kan ikkje tru at problemet ligg i den..

Håpar nokon kan hjelpe eller i det minste gi tips om ting eg kan prøve!!!

MÅ få pc'en klar så fort som mulig pga at eg skal redigere ferdig noko video til neste helg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vett ikkje om eg har "halt on"... komme ikkje inn i bios... det skjer rett og slett ingenting når eg slår på pc'en!! den bare stå og piper! skjermane blir bare ståande i standby så pc'en komme ikkje langt nok i i oppstarten til at an sende info te dei... Har sett gjennom manualen og der stod det ingenting om led-kodane... ikkje om pipe-kodar heller... har prøvd å søka på MSI sine sider men eg finn ingenting der heller..

men eg lurer på om den koden eg får betyr problemer med ram. For viss kodane i ocshoot oversikten står i den rekkefølgen dei komme i når man skrur på pcen kan det jo var at den kombinasjonen eg får tilsvare kombinasjonen for "Memory detection test" og der står det jo at dei vil bli ståande i den stillinga viss det er problemer med minnet!!

Men korleis kan eg ha klart å øydeleggje begge rambrikkene bare ved å ta dei ut, feste kjøleribber og sette dei inn igjen??

Har jo og høyrt at MSI og Twinmos ikkje alltid er ein god kombinasjon, men det har jo fungert knirkefritt i snart 3 månar!!!

Får prøva å skaffa ein ny rambrikke eg kan teste med....

Men kom for all del med nye forslag til løysingar!! Ingenting skal vere uprøvd!!

Lenke til kommentar

Har nå fått testa rambrikkene minde i ein aen data og dei funka heilt fint.... Fekk beskjed av ein datamann at det konne henda at chipen for tastaturet hadde strøke med... i og med at det stod at den ledkombinasjonen betydde "Keyboard controller initialiseres."

Er det noken som har peiling på kor denna chipen ligge på et MSI K8N NEO FSR kort? Hadde vore greit å veta om an låg lika ront ramen i og med at det jo va der eg jobba den andre dagen....

Eg kan kje kontrollera om detta er rett på noken aen måte enn å bytta hovedkortet?

Og det er heller ingen aen løysing på problemet enn å bytta hovedkort? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...