Bergtora Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kjøpte en samsung harddisk 160gb for halvannet år siden, og er veldig fornøyd med denne. Men, hvorfor er 160gb fremdeles største harddisken Samsung produserer? Har de planer om å gi seg med harddiskproduksjon, eller hva skjer for noe? Kunne godt ha tenkt meg en lydløs 400gb harddisk i bareboneboksen min... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Må si meg enig her.. Har også den 160gb fra samsung, og kunne ikke vært mer fornøyd.. Men nå er alt jeg har fylt opp og jeg trenger ny.. En samsung 200gb er ikke å forakte.. Noen som vet om det fins? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Har ikke sett noen, men ser ikke helt problemet. Hvorfor ikke bare kjøpe flere 160GB-disker? 2 stk Spinpoint 160 koster 1380 kr, billigste 300GB disk i prisguiden koster i dag 1582 kr. Du får mer ytelse og lavere kostnad/GB ved å kjøpe flere 160GB disker. Har ikke vært borti barebone, men er det bare plass til en disk? I såfall vil det vel være en idé å få tak i en gammel P3 (fåes for en slikk og ingenting) og sette opp en filserver? Endret 18. februar 2005 av hsiverts Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 vist mange du får fysisk plass til inni eit kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå