Barry White Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Heisann, nå har jeg et Raidmax Mustang kabinett som jeg tror støyer en del siden jeg ikke har vibrasjonsdemping, jeg tenker å få tak i et kabinett som har det, og som har muligheter for innsetting av støydempningsmatter. Spørsmål : - Er filtrene i CoolerMaster Stacker støydempende? - Hvis jeg bruker et plexi glass, faller da hele vitsen med støydempende matter bort? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Sats på Lian Li du.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) det er da så dyrt!! Hvis jeg legger en støydempingsmatte uttpå der igjen, vil det fungere? Dette er en "slot" til CM Stacker kabinettet Endret 13. februar 2005 av foilltank Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Filtrene er nok ikke særlig støydempende, men hvis du legger en støydempingsmatte på innsiden av alle dekslene du ikke bruker vil det nok hjelpe en hel del. Et annet problemområde med stacker i forhold til støy er den store rundingen på sidedøra. En støydempingsmatte over den vil nok utgjøre en relativt stor forskjell. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 tenker å ha plexi da...vil det svekke kapasiteten endel? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Så lenge du dekker til så mange flater som mulig så vil jeg tro det vil bli merkbart forskjell... Du bør også vurdere å dekke til tomrommet i diskmodulene, altså det mellom kabinettet og selve modulen... Skal du ikke ha plexidør, kan du vel ta vekk den vifteramma som sitter i sidedøra, og dekke til hele døra... Tror ikke ei lita 80mm vifte der vil gjøre den store forskjellen angående temp, men heller at ei matte foran hele greia vil gjøre stor forskjell angående støynivå. Toppen av kabinettet har masse plass til matter, om du kutter dem opp... (Vil vel ikke dekke til den geniale toppvifta, vil vi vel.. ) Jeg har flere tanker angående støydemping inni min egen stacker... Får bare aldri fullført dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå