Asus Radeon 9800XT Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har en Topcom Skyr@ser pro WBR 654 (108mb). Jeg synes den er ALTFOR svak. Jeg detter stadig ut av internet, og forbindelsen er svak. Finnes det noen sterkere router og anbefalle?? Mvh: Thomas Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Prøv å endre kanalen routeren sender de trådløse signalene igjennom. 108mbit (SuperG på min d-link) fungerer kun i kanal 6. Dette fikk jeg dårlige signaler igjennom. Så jeg skrudde det av, og satte på "auto" under kanalvalg. Dette økte hastigheten med svimlende 2000%, fra 100 kb/s til over 2mb/s ! Dette på meget lange avstander, uten noen AP. Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Hvordan forandrer jeg kanalene?? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ved å logge inn på routeren din, oftest via web-interface (tast ipn til routeren inn i en nettleser). Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg må ha AP router passord og brukernavn. Men det har jeg ikke hva gjør jeg Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Prøv Brukernavn: Admin og Passord: Admin Brukernavn: admin og Passord admin Brukernavn: og Passord: Admin Brukernavn: og Passord: admin Brukernavn: og Passord: Ellers, pleier det stå i brukerveiledningen....! Edit: I brukerveiledninge på side 8 står det: - by default the username is admin and the password is admin Hele brukerveiledningen finner du her: http://tools.topcom.net/userguides/[email protected] Endret 13. februar 2005 av chrisege Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå