Mrlarseirik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg skal ha en RIAA forsterker til min gamle platespiller, er det noen som har noen tips til bra forsterker. Har sett på denne: link Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den du har sett på er helt kurrant, mye for pengene. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Går den sammen med alle platespillere? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Uten at jeg er 100% sikker, ja. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 ok, det går sikkert! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Går den sammen med alle platespillere? Eneste begrensninga jeg kan komme på er om platespilleren er så gammel/snål at den bruker DIN-plugg (ser ut som en diger PS2). Skulle så være tilfellet er det bare å lodde om til phono. Når du allikevel skal handle på HiFi-klubben: spør om når de får inn de nye RIAA-boksene til Cambridge. Link Om det er sedvanlig forhold mellom pris og ytelse er det veldig gode kjøp. Den minste, Azur 540P, fikk fem stjerner i What HiFi (februar -05) og prisen på £40 skulle tilsi litt i underkant av boksen fra NAD. Eneste minuset jeg kan se med 540P er at den kun tar MM-pickup og ikke MC. (Stort sett det meste av pickup'er til en kjøpendes pris er MM. ) Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Edit: *slettet* Endret 26. februar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå