Gå til innhold

headsett med hifi kvalitet


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt mine Koss Porta Pro i nøyaktig 2 år nå (kjøpte de sammen med minidisc-spilleren). Etter halvannet år begynte filten å revne/løsne, men fikk limt dem på (kanskje på tide å kjøpe nye?).

Uttalelsen om at de leverer fjortisslyd sier vel mindre om hodetelefonene enn han som ytrer meningen.

Koss Porta Pro har en overlegen frekvensrespons i hele området fra 20Hz og oppover til det uhørbare. Ulempen er at de ikke er skjermet for støy fra omgivelsene...men på en annen side så blir du ikke varm av å ha dem på om sommeren og du merker ikke vekten i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://headroom.headphone.com

For den seriøse hodetelefon friken. Masser av flotte hp selges der, i tilegg har de reviews på alle modellene.

Jeg selv ville ha en hodetelefon med skikkelig smekk og smell i og kjøpte Sonys MDR-V700, som er flaggskipet fra deres DJ serie. Denne er helt rå på dataspill - lydbildet blir aldri spinkelt i disse moffene.

Det neste settet jeg skal kjøpe er Grados SR125 eller 225, fordi jeg vil lytte til musikk uten noen form for farging av lyden som elementene lager.

 

Når det gjelder å få kjøpt seg noe sånt brukt ville jeg heller tydt til butikker som spesialiserer seg på hp...de kan kankjse hjelpe deg med å finne et bra brukt et som de tar i inbytte o.l. Men sjekk også headrooms site, siden de selger brukt der oxo.

 

[ Denne Melding var redigert av: bender på 2002-07-10 00:15 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...