Gå til innhold

headsett med hifi kvalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forrige generasjon av disse her . Kostet vel rundt 700 kr for 2 år siden, helt topp til spilling og litt musikk.

Ellers ligger vel de billigste modellene til Grado på rundt en tusing. Koss, Sony og andre har også gode ht. Må lytte deg frem. Uansett burde du få brukbare til rundt tusen kroner.

F.

Lenke til kommentar

Har selv et par AKG K-401. Koster rundt 1700,-

J****** bra lyd i de i hvert fall :grin:

De er gode å ha på seg og har en veldig god dypbass.

(Så traileren til Matrix reloded med de, kjeven rister på dypbassen :grin: :grin: )

 

De sier at Koss er bra, men personlig har jeg større tro på AKG (synes selv at det er bedre lyd i AKG sine).

Lenke til kommentar

Sennheiser HD 570 er veldig bra. Utrolig lette og comfy, og veldig bra lyd. Dessuten er ledninga 3m lang, så man får ikke noe problem med det iaf.

 

En annen bra ting er at alle delene er utskiftbare. Om man ødelegger noe så forsvinner ikke alle pengene likevel.. :smile:

 

HD 580 er også veldig bra, og kanskje litt bedre bass. De har gått ut av produksjon nå, og erstatteren HD 590 er ikke _veldig_ mye bedre har jeg hørt. Om du klarer å finne tak i et par 580 så bør du slå til!

 

Når jeg kjøpte mine 570 kosta de rundt 1500 spenn. Koster vel kanskje litt mindre nå.. (Uansett betalte jeg bare 900 kroner for mine.. 30% rabatt er fett! :smile:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 20:56, AntifA skrev:


HD 580 er også veldig bra, og kanskje litt bedre bass. De har gått ut av produksjon nå, og erstatteren HD 590 er ikke _veldig_ mye bedre har jeg hørt. Om du klarer å finne tak i et par 580 så bør du slå til!



590 er ikke oppfølgeren til 580, 600 derimot. 590 har lavere impedans og passer til discman etc. 580/600 er garantert bedre enn 570 (som jeg har selv), knall kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har Koss porta pro, å må seie meg veldi fornøgde. go garranti og. eg greidde å trakke på dei, å dermed løsna eine "høgtalaren" og feste knakk. Eg sende den inn, fekk tillåme låne samme sort mens eg venta på å få dei tilbake(sjøl om d va foretninga som gav meg) . og eg fekk nye heilt utan omkostningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...