Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen rebooter seg pga noen apps

Anbefalte innlegg

Var ingen som gadd å svare på den forrige, så jeg prøver igjen.

Maskinen rebooter seg etter at jeg har installert AutoDesk Revit 7.0.

Den har sluttet å reboote på andre programmer, men Revit trenger jeg.

Akkurat i det Revit skal til å komme inn der man kan tegne osv. rebooter PC'en. Trenger veldig sårt hjelp da dette er et program jeg MÅ ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si at ingen gadd å svare deg er drøyt... Vi hjelper alle vi kan, men det er ekstremt mange som skal ha hjelp.

Og det er heller ikke lett å hjelpe deg når du kommer med så lite info som du gjør.

Er du sikker på at du er fri for spyware/adware og virus? Dvs, du har et oppdatert antiviusprogram som du har søkt gjennom alle harddiskene med og Lavasoft Ad-Aware, Spybot Search & Destroy og Microsoft Antispyware?

At programmet restarter seg kan være fordi prosessoren/RAM-en din ikke er bra nok for programmet, eller så kan det komme av en feil på disken din, muligens en fil du mangler.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Ja, det var kanskje litt drøy å si at ingen gadd å hjelpe :blush:

Har ikke søkt gjennom med noen av adware/spyware programmene, men har oppdatert antivirus.

Faren min klarer å kjøre programmet, og han har dårligere PC enn meg.

Prosessoren er en Athlon 2000+ og jeg har 1GB RAM.

Jeg fikk brukt programmet første gang etter install, men etter det så ville det rett og slett ikke, og da startet problemene med reboot.

EDIT: Tror kanskje Ad-Aware skulle vært innom en liten tur for lenge siden! Har et par hundre "Critical Objects" i registeret :blush:

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...