wunderbaum Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Var ingen som gadd å svare på den forrige, så jeg prøver igjen. Maskinen rebooter seg etter at jeg har installert AutoDesk Revit 7.0. Den har sluttet å reboote på andre programmer, men Revit trenger jeg. Akkurat i det Revit skal til å komme inn der man kan tegne osv. rebooter PC'en. Trenger veldig sårt hjelp da dette er et program jeg MÅ ha. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Å si at ingen gadd å svare deg er drøyt... Vi hjelper alle vi kan, men det er ekstremt mange som skal ha hjelp. Og det er heller ikke lett å hjelpe deg når du kommer med så lite info som du gjør. Er du sikker på at du er fri for spyware/adware og virus? Dvs, du har et oppdatert antiviusprogram som du har søkt gjennom alle harddiskene med og Lavasoft Ad-Aware, Spybot Search & Destroy og Microsoft Antispyware? At programmet restarter seg kan være fordi prosessoren/RAM-en din ikke er bra nok for programmet, eller så kan det komme av en feil på disken din, muligens en fil du mangler. Endret 13. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Ja, det var kanskje litt drøy å si at ingen gadd å hjelpe Har ikke søkt gjennom med noen av adware/spyware programmene, men har oppdatert antivirus. Faren min klarer å kjøre programmet, og han har dårligere PC enn meg. Prosessoren er en Athlon 2000+ og jeg har 1GB RAM. Jeg fikk brukt programmet første gang etter install, men etter det så ville det rett og slett ikke, og da startet problemene med reboot. EDIT: Tror kanskje Ad-Aware skulle vært innom en liten tur for lenge siden! Har et par hundre "Critical Objects" i registeret Endret 13. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den maskinvaren skal holde i massevis ja. Har du forsøkt å reinstallere programmet? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jepp. Det har jeg prøvd. Har ikke reinstallert etter at jeg tok systemgjenoppretting da. Satte maskinen tilbake et par dager før jeg installerte. Skal bare scanne litt sånn at spyware og adware forsvinner, så skal jeg prøve igjen Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg hadde en kamerat som hadde omtrent det samme problemet og det viste seg at det var modemet hans som var problemet... Viss du har det da... Men en gang vi tok ut det var problemet løst... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Modemet sier du? Hvilket modem snakker du om da? Hvis det er internett, så har jeg ikke modem Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tviler nå sterkt på at et eventuelt modem kan ha noe med dette å gjøre, ettersom programmet ikke kjøres på nett... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Får prøve en liten formatering. Hele maskinen har begynt å kødde rundt Gleder meg virkelig til å få kjøpt inn noen nye deler her! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du, før du formaterer, så prøv å installere Windows på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå