Rostad Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så er det bare og begynne og rette skrivefeil Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så er det bare og begynne og rette skrivefeil 6211197[/snapback] amen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det har blitt fortalt at en gang jeg var liten, gikk jeg på dass i søvne. Greit nok, det skjer jo ofte med folk. Men jeg pisset utenfor dodøren.. En gang jeg skulle bade, fant jeg ut at jeg ville krype i vasken, og bade i stedet :!: Jeg fant mine måter å onanere på, utenfor buksa. Dette gjorde jeg OVERALT. Til og med i samlingsstund i barnehagen Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det har blitt fortalt at en gang jeg var liten, gikk jeg på dass i søvne. Greit nok, det skjer jo ofte med folk. Men jeg pisset utenfor dodøren.. En gang jeg skulle bade, fant jeg ut at jeg ville krype i vasken, og bade i stedet :!: Jeg fant mine måter å onanere på, utenfor buksa. Dette gjorde jeg OVERALT. Til og med i samlingsstund i barnehagen 6212871[/snapback] Ble du oppdaga? Hvordan reagerte de evt? Med utenfor buksa, mener du med buksa på og hendene utenpå? Såkalt knukking heter det vel.?! Er jo en tråd om den artikkelen som handler om at det er vanlig å knukke seg til orgasme på trikk og andre trange steder. F.eks. i Japan. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det har blitt fortalt at en gang jeg var liten, gikk jeg på dass i søvne. Greit nok, det skjer jo ofte med folk. Men jeg pisset utenfor dodøren.. En gang jeg skulle bade, fant jeg ut at jeg ville krype i vasken, og bade i stedet :!: Jeg fant mine måter å onanere på, utenfor buksa. Dette gjorde jeg OVERALT. Til og med i samlingsstund i barnehagen 6212871[/snapback] Ble du oppdaga? Hvordan reagerte de evt? Med utenfor buksa, mener du med buksa på og hendene utenpå? Såkalt knukking heter det vel.?! Er jo en tråd om den artikkelen som handler om at det er vanlig å knukke seg til orgasme på trikk og andre trange steder. F.eks. i Japan. 6212880[/snapback] Neeeeida, ble ikke oppdaga, med 20 personer rundt meg. Ja, det er vel knukking. Har liksom aldri hatt noe navn på det. De lurte på hva jeg drev med. Jeg sa at det klødde. Endret 31. mai 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det har blitt fortalt at en gang jeg var liten, gikk jeg på dass i søvne. Greit nok, det skjer jo ofte med folk. Men jeg pisset utenfor dodøren.. En gang jeg skulle bade, fant jeg ut at jeg ville krype i vasken, og bade i stedet :!: Jeg fant mine måter å onanere på, utenfor buksa. Dette gjorde jeg OVERALT. Til og med i samlingsstund i barnehagen 6212871[/snapback] Ble du oppdaga? Hvordan reagerte de evt? Med utenfor buksa, mener du med buksa på og hendene utenpå? Såkalt knukking heter det vel.?! Er jo en tråd om den artikkelen som handler om at det er vanlig å knukke seg til orgasme på trikk og andre trange steder. F.eks. i Japan. 6212880[/snapback] Neeeeida, ble ikke oppdaga, med 20 personer rundt meg. Ja, det er vel knukking. Har liksom aldri hatt noe navn på det. De lurte på hva jeg drev med. Jeg sa at det klødde. 6212886[/snapback] Hahah! Det er det beste jeg har lest i dag tror jeg! :!: Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg for vel putte inn noe jeg og. Nå jeg var liten var det med knukking (hadde ikke navn på det da) som var måten jeg tilfredstilte mine behov, var knikking mot senga/dyna. Var ikke før på barneskolen da jeg fikk høre at det var normalt å bruke hånda til sånt at jeg testa det ut. Begynt vel med knukkinga da jeg var veldig liten. Kan være da jeg var 3-4-5 år. En kamerat fortalte meg også hvordan barn ble laget, men jeg trodde han ikke. Fordi vokse kunne jo ikke kjøre noe så "ekkelt". Jeg trodde gud bestemte at barn skulle bli gravid også ble hun gravid. Mannen var der bare for å være med å forsørge og bli pappa. Akkurat som Josef i bibelen. Jeg fant ut dette lenge etter at jeg hadde oppdaget min egen seksualitet Jeg brukte faktisk bleie på den tida jeg begynte knukkinga. Og det var som regel vokse babes jeg fantaserte om. Fantaserte ikke om jevnaldre småjenter. Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg for vel putte inn noe jeg og. Nå jeg var liten var det med knukking (hadde ikke navn på det da) som var måten jeg tilfredstilte mine behov, var knikking mot senga/dyna. Var ikke før på barneskolen da jeg fikk høre at det var normalt å bruke hånda til sånt at jeg testa det ut. Begynt vel med knukkinga da jeg var veldig liten. Kan være da jeg var 3-4-5 år. En kamerat fortalte meg også hvordan barn ble laget, men jeg trodde han ikke. Fordi vokse kunne jo ikke kjøre noe så "ekkelt". Jeg trodde gud bestemte at barn skulle bli gravid også ble hun gravid. Mannen var der bare for å være med å forsørge og bli pappa. Akkurat som Josef i bibelen. Jeg fant ut dette lenge etter at jeg hadde oppdaget min egen seksualitet Jeg brukte faktisk bleie på den tida jeg begynte knukkinga. Og det var som regel vokse babes jeg fantaserte om. Fantaserte ikke om jevnaldre småjenter. Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? 6212913[/snapback] Jeg, dessverre. Egentlig ganske greit å vite at det var ikke kun meg Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg for vel putte inn noe jeg og. Nå jeg var liten var det med knukking (hadde ikke navn på det da) som var måten jeg tilfredstilte mine behov, var knikking mot senga/dyna. Var ikke før på barneskolen da jeg fikk høre at det var normalt å bruke hånda til sånt at jeg testa det ut. Begynt vel med knukkinga da jeg var veldig liten. Kan være da jeg var 3-4-5 år. En kamerat fortalte meg også hvordan barn ble laget, men jeg trodde han ikke. Fordi vokse kunne jo ikke kjøre noe så "ekkelt". Jeg trodde gud bestemte at barn skulle bli gravid også ble hun gravid. Mannen var der bare for å være med å forsørge og bli pappa. Akkurat som Josef i bibelen. Jeg fant ut dette lenge etter at jeg hadde oppdaget min egen seksualitet Jeg brukte faktisk bleie på den tida jeg begynte knukkinga. Og det var som regel vokse babes jeg fantaserte om. Fantaserte ikke om jevnaldre småjenter. Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? 6212913[/snapback] Jeg, dessverre. Egentlig ganske greit å vite at det var ikke kun meg 6212920[/snapback] Jeg gjorde det ikke offentlig da Men nå forkledde jo du det med at du klødde. Men jeg lurer på om det er flere som knukket da de var mindre, og morsomme historier vedrørende seksualiteten og slik den var i våre yngre dager. F.eks. som nevnt tidligere når man sprø en voksen hvorfor tissen blir større når man ser noen som kysser. Lenke til kommentar
veos Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hehe.. Jeg var kanskje 7-8 år, og ville tjene raske penger. Så jeg satt meg ned i Paint, mekket meg et kjapt visittkort, printet ut, klippet ut og limte det på papp fra en melkekartong. Tok deretter turen til nærmeste Rema 1000 butikk, gikk rolig inn på lageret hvor tomflaskene og det stod, tok med meg to-tre kasser med tomme halvlitere.. På vei ut av lageret ble jeg stoppet. Tok da opp visittkortet jeg hadde laget og sa jeg var fra "pantefolka" som skulle ha med panten for å så fylle på ny brus. Rema 1000 betjeningen lo godt, og jeg fikk velge meg noe valgfritt fra butikken som godgjørelse for kjempegod tirsdagsunderholdning! Også skal det nevnes at visittkortet ikke innholdt mer enn *** skrivefeil og slikt da! Mamma brukte forresten denne historien mot meg i konfirmasjonen. Tror aldri jeg har blitt så flau før. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 En gang jeg var liten, hadde jeg vært på besøk hos oldemor, og snakket med datteren til gammeltante (gud vet hva det blir) som også var på besøk der. Hun er en vakker dame, og da jeg gikk ut, sa jeg til pappa: "Så du de puppan?!" Det ser ut til at hun hørte det, ettersom gammeltante nevnte det i konfirmasjonen... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 .....Edit: Husker også at fatter'n kjøpte vår første PC rett etter at jeg ble 3 år. Dette var i 1991, og PC-en kostet "hele" 10.000 kr. Dette var et råskinn, med 486-prosessor på 33 MHz, og 8 MB RAM! Den hadde heller ingen problemer med å spille spillene som var cutting-edge på den tiden (dvs. Doom, King's Quest V/VI, Wolfenstein 3D, etc.) Dette var før den vanlige mannen i gata hadde PC, og at dette var en maskin med heftige ytelser gjorde ikke saken verre. Naboer og slektninger kom på besøk den dagen for å se på dette teknologiske mesterverket. 6086902[/snapback] Husker når fattern kjøpt PC jeg, og det var før mannen i gata haddet PC det. Når 486 kom i handelen var det jo begynt å bli noe vanlig å ha PC. Fattern kjøpte et skikkelig råskinn, kunne ikke ha noe rusk. 8088 (altså maskinen før 8086 som var den før 286). 4MHz prosessor, 640KB ram, 20MB harddisk og 5,25" diskettstasjon. Heftig sak med fargeskjerm med hele 16 farger. Husker ikke hva den kosta. Sikkert mye. Ellers har jeg vel et par artige historier. Husker da jeg akkurat hadde lært å sykle uten støttehjul. Morfar hadde skrudd de av. Det var skikkelig stas. Hadde sånn bitteliten sykkel. Iallfall når jeg kom hjem igjen skulle jeg vise mamma hva jeg hadde lært. Hun dreiv på bak i hagen bak huset og hang opp klær til tørk. Jeg heiv meg på sykkelen og skulle vise. Snudde meg og ropte, "Se hva jeg har fått til". Akkurat når hun snur seg for å se, ser hun meg forsvinne utfor murkanten. Muren var på i overkant av 1m. Slo meg vistnok noe vanvittig, ikke noe jeg husker det Tok litt tid før jeg gikk bak i hagen igjen. Sykle der gjorde jeg aldri igjen. Sikkert ikke så dumt. Hørte en god en for noen år siden. Er en sånn damm nede i et boligfelt her jeg bor. Dammen kalte de for gåsedammen. Oppi dammen har de hatt noen fisker før. Og foreldrene i området der nede var litt bekymret for at ungene skulle falle i dammen og drukne. Så da sa mor til en av småtassene der at han ikke måtte gå i nærheten av dammen for da kom fiskene til å hoppe opp og bite av han tissen. Og det ville han jo ikke. Noen dager senere var han på badet sammen med mora. Og hun hadde bada eller dusja eller noe sånn. Iallfall, sto hun der uten klær. Da kom det fin fra småen. Jeg ser du har vært å bada i gåsedammen mamma. /C Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Husker ikke selv, men blitt fortalt. Jeg var to-tre år og gikk i barnehagen. Jeg likte å spille på Xylofon, og barnehagen hadde en slik. Barnehagetantene merket at jeg lagde rare grimaser når jeg spilte på en av tonene på Xylofonen, og jeg viste tydelig at jeg ikke likte den ene tonen. Siden det kun var en tone på Xylofonen jeg reagerte på, leide barnehagen inn en pianostemmer. Og ganske rett: Tonen var falsk. Da snakker vi ikke om mye falskt, barnehagetantene merket det ikke. Men det var altså nok til at jeg som liten pjokk, merket det. --- Jeg snakket ikke mye da jeg var liten, men var kjent for å synge til alle sangene på en barneplate vi hadde i bilen. I svært ung alder (1-2 år) vel å merke. Jeg ble meldt inn i guttekor på en alder av fire år. Det var ikke bare bare å ha meg med i koret. Det var mange som ikke kunne synge i det koret, og det var spesielt en gutt i koret som fikk gjenngå. Rett som det var slo jeg han hver gang han sang falskt, noe som var ganske ofte (jeg var ung). Det endte med at gutten sluttet i koret, og at jeg sang solo som eneste gutt. Endret 22. juli 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Haha! Så mye genialt Musikalske mannen. Da jeg gikk på baby-svømming hadde jeg ikke lært meg det med "intim-grense". Jeg og en gutt satt på kanten og så på hverandre. Han hadde store, blå øyne som stirret og stirret på meg. "Seeeeeeeeeee!" utbrøt jeg glad. "Blååååå!" Så stakk jeg fingeren min inn i øyet hans. Etterpå bare satt jeg og så han hylgrine uten helt å skjønne hva tullingen sippa for. Mammaen hans kjefta på meg for det, men da beit jeg henne i ankelen. Mamma holdt visst på å dø av latter da hun tok meg vekk fra det sippende parret. Det var jentene mot guttene i barnahagen. Alle de voksne, blandt annet Iren, var inne og hadde personalmøte. Jeg var rundt fire og hadde ikke lært å si r. Det begynte å gå litt for villt for seg der ute så jeg stormet inn døra uten å banka på og hylte: "Ilen! Ilen! Du må stoppe kligen!" ("Iren! Iren! Du må stoppe krigen!") Møtte Iren senere og hun fortalte at når barnehavetantene møtte hverandre, så hilste på hverandre med "Du må stoppe kligen!" Ellers hadd ejeg en vane med å våkne på gulvet uten helt å skjønne hvordan jeg kom meg dit. Dyna på tvers var også et kjent fenomen. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Da vi var hos mormor og morfar før i tiden, var det ALLTID en tradisjon å vere med i fjøset. Og en gang (jeg var vel 4-5 år) spurte jeg morfar: -"Du morfar, koffor he kuå fira tissefanta" ((Dialekt)Du morfar, hvorfor har kua fire tissefanter). Morfar ler enda av dette.... Noen andre ganger på gården: -Min søster gikk enda med bleie, og en dag da hun hadde stått opp, og var på vei til fjøset syntes hun at bleia ble for tung, derfor tok hun den av, og gikk inn i fjøset. -Da mor var liten ville hun og onkel (broren) finne ut hva som sjedde viss de ga hanen rød-sprit. Dette endte med at hanen hele tiden drakk litt vann, sprang rett i veggen, for å så drikke vann igjen. Da mormor lurte på hva som feilte hanen, klarte nesten ikke mor og onkel holde seg alvorlig.... -Onkelen min hadde sett at du kunne bruke paraply som fallskjerm på barne-tv, og dette måtte prøves. Det var å finne paraplyen til mormor, gå opp på løe-taket, hoppe utfor, og det endte i ødelagt paraply, brukket ben og hjernerystelse. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) 1. jeg å bror min i rundt 4 til 7års alderen hadde vi mye sengeaktivitet :!: vi hadde ein lek vi kallte elefant leiken. men ingen veit koffor. for den handla om å sure seg inn i 2 dyner å finne åpningen ut :!: 2.broren min skulle vise meg noke tøft sa han. ( detta var etter legge tid altså "senge aktivitet") og tok fram eit takkekort eg hadde fått, å skjeit på det, mamma kom ned for jeg hylte av latter, å broren min kasta larken under senga. å mamma lurte på kem som hadde fese 3.jeg tåler ikkje mjelk, og i 1.klassen på skolen sat vi å åt, og jeg fikk mjelk, det endte med at jeg spydde over heile border 4.da eg var 6 år hadde eg nett fått meg "ny pappa" og skulle innponere han med å gå oppå ein moxy og håppe ned igjen, slå tenna gjennom lippa 5.var i 2.klassen så hadde ein vikar lærer med seg ei hardinga fele til mangen mangen tusen kroner, hun sa eg skulle få prøve, synst det blei for kjedeligt med den lange pinnen som eg måtte dra att å fram så eg kasta den å donka laus på fela til mangen tusen kroner 6.ville allti ha brus i tåteflaska mi var vell rondt 2, å kvar gong eg skulle ha brus i flasko sa eg bus i hasso har maaangen fleire historier men dette får holde Endret 23. juli 2006 av drugis Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg for vel putte inn noe jeg og. Nå jeg var liten var det med knukking (hadde ikke navn på det da) som var måten jeg tilfredstilte mine behov, var knikking mot senga/dyna. Var ikke før på barneskolen da jeg fikk høre at det var normalt å bruke hånda til sånt at jeg testa det ut. Begynt vel med knukkinga da jeg var veldig liten. Kan være da jeg var 3-4-5 år. En kamerat fortalte meg også hvordan barn ble laget, men jeg trodde han ikke. Fordi vokse kunne jo ikke kjøre noe så "ekkelt". Jeg trodde gud bestemte at barn skulle bli gravid også ble hun gravid. Mannen var der bare for å være med å forsørge og bli pappa. Akkurat som Josef i bibelen. Jeg fant ut dette lenge etter at jeg hadde oppdaget min egen seksualitet Jeg brukte faktisk bleie på den tida jeg begynte knukkinga. Og det var som regel vokse babes jeg fantaserte om. Fantaserte ikke om jevnaldre småjenter. Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? 6212913[/snapback] Jeg, dessverre. Egentlig ganske greit å vite at det var ikke kun meg 6212920[/snapback] Jeg gjorde det ikke offentlig da Men nå forkledde jo du det med at du klødde. Men jeg lurer på om det er flere som knukket da de var mindre, og morsomme historier vedrørende seksualiteten og slik den var i våre yngre dager. F.eks. som nevnt tidligere når man sprø en voksen hvorfor tissen blir større når man ser noen som kysser. 6212960[/snapback] hehehhee, broren min hadde blitt fortalt av nokre kameratar ka du skulle gjere, og han gjorde det på vanlig måte men eg fant min egen måte, jeg stappa altså peikefingeren ifra sida å ned å rulla snabelen rundt å rundt! har ledd så sinnsykt mangen ganger av det, jeg å bror min, vi kallte det "å gjøre det deilig" hahhahha!! :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Masse morsomt her :!: Da jeg var liten var jeg mye hos mormor og bestefar. Og jeg pleide alltid å spørre mormor hvordan det var i "gamle dager". Og siden det ikke var farger på filmene da hun var ung, så spurte jeg alltid; når kom fargen i verden :!: Jeg trodde altså at hele verden var svart-hvit. 6134521[/snapback] hehe det gjorde jeg og husker jeg spørte fattern om hvordan dinosaurene så ut når han var liten :!: også husker jeg at jeg og en kamerat pleide å ta med oss en krone av og til i kangaroos skoene som hadde pengelomme så stakk vi ned på HK og kjøpte mister freeze is Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 vi hadde ein lek vi kallte elefant leiken. men ingen veit koffor. for den handla om å sure seg inn i 2 dyner å finne åpningen ut :!: 6540120[/snapback] Denne leken hadde jeg og broren min også, kjempemorsomt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 "Seeeeeeeeeee!" utbrøt jeg glad. "Blååååå!"Så stakk jeg fingeren min inn i øyet hans. 6539143[/snapback] Haha, må ha sett jævlig bra ut. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå