Simon Aldra Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vet ikke hvor gammel jeg var, men når jeg var liten hadde katten vår fått unger. Smart som jeg var visste jeg jo at katter alltid lander på føttene, men det hjalp dem ikke når jeg kastet alle sammen ned trappa... Alle døde En annen gang når jeg nettop hadde funnet ut at jeg var allergisk mot røyk så holdt naboen på å brenne løv, så jeg marsjerer bort dit og roper "Ikke brenn løv, røyken dreper meg!" :!: 6138291[/snapback] Husker pappa skulle presse poteter i meg (jeg er enda ikke glad i poteter, men eter det i alle fall). Enden på visa var at jeg spydde i gryta. Husker mange flere. Men om dere tror dere får vite dem, så tar dere grundig feil Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 sånn felle som kutter fotene av eller? 6135404[/snapback] tar et godt tak ja. 6137925[/snapback] Hehe, nei var bur, som lukka seg igjen! ^^, Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hehe, hvor små var dere egentlig?! :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har hatt et par morsomme tilfeller. 1 - Når jeg var yngre, hadde mamma bestemt at jeg skulle ha "bollesveis". Og det er da ikke veldig vanskelig å klippe "bollesveis", så mamma skulle gjøre det. Så vi satt ute på trappa, i sola. Jeg var trøtt, og mamma klipte venstresiden av hodet mitt. Når hun var ferdig der, så hadde jeg selvfølgelig sovnet på høyresiden, så jeg gikk en liten stund med "halveis bollesveis". 2 - Drakk litt for mye saft, kanskje litt for sterk saft, og kastet opp mesteparten på badegulvet. Bestemor så dette, og ble litt forskrekket da hun så en god del rød masse på badegulvet. 3 - Løp rundt med ei jente, da jeg var omtrent fire år. Det var sankthansaften og vi var oppe hos bestemor. Bestemor har utendørs badebasseng, og jeg og denne jenta løp rundt der. Vi måtte passe på så vi ikke falt uti, men gjett hvem som gjorde det. 4 - Vi hadde (og har) varmekabler på badgulvet når jeg var yngre, og jeg syntes de var utrolig gode å sove på. Derfor pleide jeg å gå ned å legge meg på badegulvet i helgene. Dette ble som en vane, og etter hvert gikk jeg faktisk i søvne ned på badet, og la meg der. 5 - Fikk min første sykkel til fire- eller femårsbursdagen min. Var kjempestolt og skulle sykle en runde rundt hagen vår. Der jeg skulle sykle inn stod det er haug med søpplekasser, og litt lenger unna stod bestefar og filmet. Jeg var opptatt av kameraet og svingte inn - rett i søpplekassene. - Kom ikke på flere akuratt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg har fått høre at jeg var skikkelig propell når jeg var liten: Det var konfirmasjon, og jeg var vel en 3-4 år. bestemor hadde dekket på med sitt fineste service og duk, og etter en stund da all hadde fylt glassene sine med rødvin, kaffe og cola, samt fylt tallerkene sine med ymse sorter mat, reiv jeg ned HELE duken. Alt knuste På kjøkkenet vårt har vi en diger krukke med salt som sikkert rommer ca en kilo. Ble tatt på fersken mens jeg spise fra krukken. Det viste seg at jeg hadde fått i meg ca 200 gram rent salt. Ble kjørt rett til sjukehuset for pumping. Har også spist opp 10 sneiper fra onkels askebeger i en alder av 3 Det ende også med sjukehus besøk og pumping Her her dere et bilde av djevelen himself Endret 28. mai 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja, man kan se ondskapen i øynene dine :b Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (fortalt) Hadde lært å lese da jeg var 5 år og i barnehagen kjedet jeg meg. Jeg tok alltid med meg sportsavisen og leste den i barnehagen og gadd ikke leke med de andre barna og for at jeg ikke skulle kjede meg allt for mye fikk jeg jobben om morgenen å lese opp hvem som var møtt opp. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 4 - Vi hadde (og har) varmekabler på badgulvet når jeg var yngre, og jeg syntes de var utrolig gode å sove på. Derfor pleide jeg å gå ned å legge meg på badegulvet i helgene. Dette ble som en vane, og etter hvert gikk jeg faktisk i søvne ned på badet, og la meg der. hehe, det samme gjorde min lillebror Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 I 1993, da TV2 kom, hadde pappa kjøpt UHF-antenne så vi skulle få det inn skikkelig. Før det hadde vi bare NRK, så det med flere kanaler var helt ukjent for meg. Jeg husker at jeg ble fortvilet og sa: "Pappa, du må gjøre så TVen viser NRK når det er barne-TV!" Den TVen vi hadde den gangen (en Philips K40) var velbrukt og ganske ustabil, og pappa måtte stadig frem med loddebolten hver gang bildet eller lyden forsvant. TVen døde en gang pappa var borte, så da skulle jo jeg også prøve meg som TV-reparatør, og jeg ble ganske grinete da mamma nektet meg det (jeg var ca. 6 år gammel). Da TVen gikk helt i stykker fikk jeg plukke den fra hverandre, og lærerinnen min ble den lykkelige eier av den store E-kjernetransformatoren, som hun tok i bruk som bokstøtte. Mamma ble også litt misfornøyd da jeg fornøyd kunne fortelle at Johnny Cash-kassetten hennes rakk nesten 3 ganger rundt huset, for ikke å snakke om da jeg fant ut at det faktisk gikk an å spille Elvis-platene hennes med en knappenål og en plastboks. CD på platespilleren var heller ikke helt populært. Da jeg var ca. 8 år gammel fant jeg ut at det var gøy å knuse ting med slegge, til mammas store fortvilelse. Hun ble ikke fornøyd da hun kom hjem og fant den elektriske knivsliperen sin i tusen småbiter utover gårdsplassen. En annen gang skulle en av kameratene mine se om det gikk an å slå i stykker en såpeflaske med slegge. Det gikk selvfølgelig, og jeg ble nedsprutet med såpe. Da den samme kameraten fikk ny sykkel bestemte vi oss for å ha det litt "gøy" med den gamle. Det involverte blant annet at jeg skulle sykle gjennom gata så fort jeg kunne, så stod han klar med en hammer og skulle prøve å knuse frontlykten. Da jeg fikk den første 2-hjulssykkelen min spurte pappa om jeg ville være med og sykle en tur. Jeg sa ja, men tenkte ikke over at jeg ikke kunne sykle. Jeg kom ca. 2 meter før jeg veltet bortpå bilen. Etter det fikk jeg støttehjul til sykkelen. Etter at jeg hadde lært å sykle skulle jeg se hvor fort jeg klarte å kjøre ned mot huset, men jeg klarte ikke å bremse, mistet kontrollen og krasjet med trappen så hardt at den flyttet på seg. For ikke å snakke om den gangen pappa maste om at jeg skulle bli med han og sykle en tur og jeg ikke hadde lyst og ville gjøre noe så sykkelen ikke var kjørbar. Stikkord: hammer+spiker+dekk... Jeg har også krasjet med et vindu en gang: Jeg skulle forte meg litt, og løp så fort jeg kunne ned trappen på et overnattingssted. Jeg så ikke glassdøren, men jeg så selve metallrammen, så jeg hoppet. Jeg traff glasset så hardt at jeg ble kastet nesten 4 meter bakover, men utrolig nok knuste ikke døren. Pappa satt ute i bilen og ventet, og han hørte smellet godt helt ut dit. Antagelig traff jeg med hele kroppen samtidig og fikk kreftene jevnt fordelt, den eneste skaden jeg fikk var et blåmerke på det ene kneet. Ja, det var bare noen av de tingene jeg husker, men det blir jo alt for mye å ta med alt. Musikk akkurat nå: Suzanne Vega - Solitude Standing Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Husker da jeg var 3 år at jeg og broder'n tok alle kasettene vi hadde og dro båndet i dem utover hele rommet. Mutter'n ble forbanna da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Den natten broren min ble født, og sov jeg hjemme i mamma og pappa sin seng. Momo (bestemor) sov sammen med meg, for at jeg ikke skulle bli redd. Men når jeg våkna, skreik jeg "Ikke du!!" og gjemte meg under dyna. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 netopp lært å hinke på en fot, mista balansen. kjørte panna i en benk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 4 - Vi hadde (og har) varmekabler på badgulvet når jeg var yngre, og jeg syntes de var utrolig gode å sove på. Derfor pleide jeg å gå ned å legge meg på badegulvet i helgene. Dette ble som en vane, og etter hvert gikk jeg faktisk i søvne ned på badet, og la meg der. hehe, det samme gjorde min lillebror 6195538[/snapback] Jeg hadde en annen morsom ting jeg gjorde når jeg var liten. I løpet av natta snudde jeg meg alltid rundt 180 grader, slik at beina var på hodeputa og hodet i andre enden. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Brutter gjorde nesten det samme, han tok ikke med seg puta, så han hadde føttene på puta, også snudde han teppet 90 grader. Sånn var det hver natt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Når søsteren min var liten sov hun hoss tanten som hun kjente veldig godt, onkel derimot jobbet så mye at de ikke var så kjente. Mitt på natten våknet søsteren min og sa til tanten min " Du, han der mannen er ikke pappan min!" Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Dette er ikke min histore men en kopis's: De bodde i et 2.etarses hus, Han gikk ut på altanen (var vell 4/5 år) og så at katten deres lå på gulvet. Han gikk bort til katten og strøk den og sa "Pussi". dette gjorde han ganske lenge helt til at det ble "Puuuussssi!!" og han sparka til katta alt kan klarte! Katta fløy vell noen meter og lanna på panseret på en bil :!: Dette er min da; Jeg hadde fått min første sykkel. Måtte selfølgelig ha støttehjul. Men etter noen måneder var jeg klar for å få dem av, jeg sykla noen meter og ramla. Så jeg fant en enrom stein og pelma den rett oppå sykkelen, Selfølgelig var det jo sykkelens feil! Vi hadde også en utstoppa ørn, (ikke noe tull altså) Den sto på et bord. Jeg dregde i duken som ørna sto på og den datt selfølgelig ned. Knekte nakken på ørna Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Søskebarnet mitt har en bror som heter Kurt Magnar. Men søskenbarnet mitt hadde problemer med konsonanter, så han ropte på broren sin; - Urt Annar! :!: Artig det da... Endret 30. mai 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Guess you had to be there! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har funnet på mye rart i mine yngre dager. 1. Skulle feilre bursdag i barnehagen. Men da bestekompisen min sa at han ogå hade bursdag og gikk oppå bordet vi sto på når de andre sang rant begeret over. Jeg dyttet ham ned så han egynte å blø. 2. Vi hadde besøk på hytten og skulle vise hvor terk jeg var. Tok en gryte på et par kio og holdt den over hodet. Plutselig mast jeg den og fikk den rett i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå