Gå til innhold

Morsomme historier fra barndommen din


SupremeX

Anbefalte innlegg

Jeg var vel 3/4 år og hadde nettopp oppdaget kunsten av å åpne ølflasker. Senere den dagen når jeg og mamma skulle på butikken, fikk jeg plutselig latterkrampe og flirte så mye at jeg datt rett om. Når vi kom hjem viste det seg at jeg hadde klart å åpne en ølflaske og tatt en slurk eller to :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og smør-spising. Vi hadde en liten ting på gang der jeg jobbet, vi skulle se hvordan ungene oppførte seg når de voksne ikke var tilstede, så vi dekket et bord med brød og pålegg og gjemte oss bak en haug. Smørpakken fikk gjennomgå, for å si det sånn.

 

sånn var jeg også... spiste BARE smør.. en gang spiste jeg 100-200 gram :S

6088478[/snapback]

 

Haha. Er livsfarlig det der. Husker han som satt ved siden av meg i barnehagen spiste 6 skiver med bare smør(Var forferdelig mye på den tiden :p). Endte med at han spydde tallerkenen full :!:

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen historier fra min barndom, men må nesten fortelle om noe som skjedde her forleden dag. Jeg har en nabojente som er rundt 5-6 år, hun er ganske innpåsliten i lengden. Spør alltid om for eksempel hvor jeg skal, hvem som bor der jeg skal, hvorfor jeg skal dit, når jeg kommer tilbake, osv.

 

For et par dager siden var jeg ute i hagen med en kompis, og hun kommer løpende med en gang hun ser katten min og plukker den opp. "Eeeespeeen, hvor gammel er katten din? Eeeespeeeen, hvorfor er den ute nå? Eeeespeeeen, hvorfor er du her nå? Eeespeeeen, hvor er broren din nå?" Hun setter ned katten og bestemmer seg tydeligvis for å ta tak i meg i t-skjorten. Retard, tenker jeg, og går bort fra henne. Hun tar tak i meg igjen, og sier "Eeeeespeeeeen, jeg har fått luuuuuus!"

 

Hørtes ut som om hun hadde fått en hund i måten hun sa det på. :ermm:

Lenke til kommentar

(Dette er blitt fortalt)

Var vel 3/4 år da jeg skulle overnatte hos mormoren min fordi foreldrene mine skulle til Oslo lns. Mormor plide alltid å stå opp tilig, sånn i 6 tiden, så da ble det til at jeg også gjorde det. Sa vi kom opp i stuen var det mørkt ute, og vi ble sittende å se på tv eller noe. Tiden gikk og plutselig gikk det opp for meg at det var blitt lyst ute, "Oj! Det er lyst ute! Hvem skrudde på det?!".

 

2. Hendte også hos mormor, hun skulle passe på meg en fridag eller noe da barnehagen var stengt, så pappa kjørte meg opp til henne om morgenen. På den tiden likte jeg ikke å spise frokost, og det visste hun godt, så hun spurte:

"Nå, har du spist frokost idag da?"

"ja", svarte jeg. Hun tenkte at jeg sikkert løy, og spurte hva jeg hadde på skiven.

"Leverpostei og agurk" svarte jeg. Det svaret kom så fort at hun tenkte at jeg sikkert snakket sant, helt til jeg utbrøt "men ikke spør pappa om det!".

Lenke til kommentar

Da vi dagaen før hadde malt huset vårt og malt med vannbasert-maling som lett kunne vaskes vekk med vann, og da dette endre med at jeg blei rød i håret..

Men så dagen etter fant jeg og en kompis ut at vi skulle male hytta vår, vi gikk et spann blåmaling av han far og satte i gang. Da kommer jeg på det vi hadde gjordt dagaen før, kammeraten min var litt skeptisk " det går jo kjempelett bort" sier jeg..

Vi maler hverandre blåe, malingen størkner, men da jeg skal vaske det av ser jeg til min store forskrekkelse at det ikke gikk vekk. Endte med at vi måtte bruke white-sprit til å få det vekk med, og jeg kan ganske trygt si at jeg tror ikke det var heilt trygt, begge blei heilt vekke, og når jeg lå på sofaen trodde jeg jeg svevde, samt jeg kunne trodde allt høret mitt hadde dotte av :p

Lenke til kommentar
Da vi dagaen før hadde malt huset vårt og malt med vannbasert-maling som lett kunne vaskes vekk med vann, og da dette endre med at jeg blei rød i håret..

Men så dagen etter fant jeg og en kompis ut at vi skulle male hytta vår, vi gikk et spann blåmaling av han far og satte i gang. Da kommer jeg på det vi hadde gjordt dagaen før, kammeraten min var litt skeptisk " det går jo kjempelett bort" sier jeg..

Vi maler hverandre blåe, malingen størkner, men da jeg skal vaske det av ser jeg til min store forskrekkelse at det ikke gikk vekk. Endte med at vi måtte bruke white-sprit til å få det vekk med, og jeg kan ganske trygt si at jeg tror ikke det var heilt trygt, begge blei heilt vekke, og når jeg lå på sofaen trodde jeg jeg svevde, samt jeg kunne trodde allt høret mitt hadde dotte av :p

6091551[/snapback]

 

Det gjorde jeg og engang jeg skulle hjelpe til med å male garasjen. Endte med masse maling i håret, og måtte vaske det med whitesprit. Det svei

:ohmy:

Lenke til kommentar

(fortalt)

 

Når jeg var liten likte jeg ikke løk, jeg nektet og spise alt som hadde noe med det og gjøre. Min far prøvde og stappe det i meg, men det hjalp ikke. så sier han " Du Erik, hvis du spiser dette liker ikke jentene deg lengre." "Er det sant?" svarte jeg forbauset og spiste løk fra den dagen av :p

 

Edit : var riktig nok i jentelus alderen.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

En liten bump gjør godt i stund.

 

Jeg og en gammel venn var konge på "eksperimenter", og den gang vi skulle lage bombe med tran glemmer jeg ikke. Oppskrift:

Et par flasker med tran

En ballong

Trakt

og ei pumpe

 

Cluet er at du pumper tranen inn i ballongen, hvilket vi drev med. Fikk det omsider til, og så sa det BANG og kjøkkenet stinka fisk i et halvår videre. Ble en del vasking da, ja.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort mye onskapsfullt som barn. bla. kastet jeg katten min på peisen, fordi jeg skulle se hva den gjorde. Jeg stengte også den samme katten inne i lekehytten min i nesten en hel uke før noen fant det ut. Og jeg kasten hanen min opp på løetaket, fordi jeg skulle finne ut om den kunne fly. Joda, fly kunne den. Det var foresten kansje 5- ute, og en meter med sne. Jeg var livredd for hva pappa ville si, så jeg sa ingen ting før neste dag, da pappa spurte om noen hadde sett hanen. den levde fremdeles, men det var så vidt. Etter det fikk jeg ikke ha høner lengre :/

Lenke til kommentar

Masse morsomt her :!:

 

Da jeg var liten var jeg mye hos mormor og bestefar. Og jeg pleide alltid å spørre mormor hvordan det var i "gamle dager". Og siden det ikke var farger på filmene da hun var ung, så spurte jeg alltid; når kom fargen i verden :!: Jeg trodde altså at hele verden var svart-hvit.

 

Hele familien var på tur til Frankrike i 93, og vi overnattet på et hotell i Belgia, jeg, fettern min og mormor delte rom. Jeg husker at vi så en film der et par kysset, og jeg spurte mormor hvorfor tissen min ble større hver gang jeg så folk kysse :blush:

 

Husker også en gang i vår gamle leilighet tidlig på 90-tallet. Jeg var tissetrengt, men mamma var på badet, så sa fattern at jeg kunne tisse i henda hans. Og dum som jeg var, tror du ikke jeg gjorde det? Jeg slang ut snabben og pissa oppi henda hans :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, har en del historier:

 

1: Jeg og en kamerat kastet stein og banket på bikubbene til min far. Dere kan jo tenke dere utfallet... :)

 

2: Månen ble kalt for "gul"

 

3: Jeg og samme kamerat fra punkt 1 drakk en hostesaftflaske på deling. Har vel aldri sovet så tungt.

 

4: Dreit på meg på de mest utenkelige steder. Badekaret var vel den mest brukte depositplassen en stund.

 

Det var vel alt^^

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor gammel jeg var, men når jeg var liten hadde katten vår fått unger. Smart som jeg var visste jeg jo at katter alltid lander på føttene, men det hjalp dem ikke når jeg kastet alle sammen ned trappa... Alle døde :blush:

 

En annen gang når jeg nettop hadde funnet ut at jeg var allergisk mot røyk så holdt naboen på å brenne løv, så jeg marsjerer bort dit og roper "Ikke brenn løv, røyken dreper meg!" :!:

Lenke til kommentar
Jeg har gjort mye onskapsfullt som barn. bla. kastet jeg katten min på peisen, fordi jeg skulle se hva den gjorde. Jeg stengte også den samme katten inne i lekehytten min i nesten en hel uke før noen fant det ut. Og jeg kasten hanen min opp på løetaket, fordi jeg skulle finne ut om den kunne fly. Joda, fly kunne den. Det var foresten kansje 5- ute, og en meter med sne. Jeg var livredd for hva pappa ville si, så jeg sa ingen ting før neste dag, da pappa spurte om noen hadde sett hanen. den levde fremdeles, men det var så vidt. Etter det fikk jeg ikke ha høner lengre :/

6134048[/snapback]

 

Du er slem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...