Vo0do0 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Husker ikke hvor gammel jeg var, men det var før jeg hadde begynnt å tørke meg selv i ræva. Jeg satt på dass og dreit, så bestemte jeg for å holde tilbake litt dritt. Jeg ropte og sa jeg var ferdig. Da kom min eldre broder inn og i det han skulle til å tørke lot jeg det sprute over nevene hans. Dere kan tro han ble forbannet. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJ Det er ikke rart Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg og en kamerat (var vel 3-4år) var med faren min inn i en butikk, og da vi kom til kassa, begynte vi kalle hu dama bak disken "feita" husker det ikk selv men fattern sa at vi skrek det høyt og at han ble veldig flau... vi bodde forsåvidt også i samme gård som en av oslos 20 verste kriminelle (i følge dagbladet), og en omtrendt hver uke var politiet på rassia i bakgården vår for å undersøke våre gode venner i huset bak vårt og en gang skøyt de med en pistol ned i gulvet så kula gikk ned i leiligheten under... ganske skummelt. det husker jeg godt.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg satt i badekaret en gang,da bestefar kom for å slå lens,jeg tittet bort og skreik,'' Pappa har større tiss enn deg bestefar'' ...selfølgelig hørte hele familie selskapet det.. Jeg var også redd for kongler når jeg var liten...blir fortsatt mobba for det. Av en eller annen grunn så kalte jeg fisk for pikk når jeg var liten,så var jeg på tur med en venn av muttern,så løp jeg rundt til fremmede og skreik :'' Arne har stor pikk,Arne har stor pikk'' ..Arne var da han mannen med stor fisk Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Da jeg var et par år gammel hadde jeg for vane å klatre opp i kjøkkenskapet om morgenen før folket våknet. Der satte jeg med til med skje og spiste smør Det forklarer kanskje vomma jeg har hatt siden den gangen En annen gang satt jeg på gulvet med en kam å kammet meg i håret... mamma ble stolt, og sier til fattern at "se, han vet hva han skal bruke den til". Sekunder etterpå tar jeg kammen mot øret og sier "hallo?" Historien sier at fattern lo seg igjennom resten av den dagen. *Mimre* ... unger er morsomme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Synes ikke barndommen min var så morsom.... ihvertfall ikke etter eg begynte på skolen... (før skolen så var det faktisk ikke så værst... tror eg...) (kommer tilbake her hvis eg kommer på noen morsomme historier) Hihi: nå kom eg på en. Dette er lengen siden og eg var bare en lite guttunge. Uansett, fattern hadde skaffa seg en bærbar, MED FARGESKJERM! Dette var skiggelig kult på denne tiden og den kosta gryn! Lille Torbjørn(dvs meg) ville jo også se på denne tøffe lille saken. Så eg tok den på rommet mitt. Dette var jo en fargeskjerm! Så eg tok fargestiftene sine og begynte å farge på fargeskjermen. Nå fant han ut at dette var visst ikke helt riktig. Så han gjemte den under sengen sin. Så hørte han også far som gikk rundt og var rimelig stressa fordi han ikke fant denne nye spinndyre maskinen. Han trodde det kanskje hadde vært tyveri! Og da kunne eg ikke greie å holde meg mer, samvittigherheten holdt på å knekke meg. Så da sa eg det... Far ble litt sur men skjente ikke så mye for eg hadde nok med samvittigheten min Endret 14. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 En annen gang satt jeg på gulvet med en kam å kammet meg i håret... mamma ble stolt, og sier til fattern at "se, han vet hva han skal bruke den til". Sekunder etterpå tar jeg kammen mot øret og sier "hallo?" Historien sier at fattern lo seg igjennom resten av den dagen. Hehe, det der var såå søtt. Jeg så det for meg, og lo litt høyt her jeg sitter. NÅH. Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 masse bra her... jeg selv satt å hylgrein under kjøkken bordet etter å ha klippet et lite hull i gardinen husker oxo at jeg sku løpe å skli in i et sån åpent rom i kjøkken benken, der hvor oppvask maskinen sku være. jeg løp alt jeg kunne, men så noen bananer oppå benken, så jeg glemte å dukke å fikk benkeplata over nesa så den knakk. i følge mamma så begynte jeg ikke å grine før hu rettet på nesen min Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Husker ikke denne historien selv, men: Da jeg var 5 år holdt jeg og broren min på å stappe papir bak en ovn (som selvfølgelig var påskrudd), mutter'n så det, og ble ganske forbanna. Hun sa at vi ikke måtte gjøre det, for da kunne huset brenne ned. Min kommentar var: "Det gjør ikke noe, for da flytter jeg til bestemor!" Da vi flyttet til huset vi nå bor i, var jeg 4 år. Den forrige eieren av huset hadde tatt med seg flaggstanga si da han flyttet, av den grunn at han fikk den til bursdagen. Som et resultat av dette var det et rør som gikk ca 1 meter ned i bakken. Jeg og den ene broren min tok derfor og kastet drikkeflaska til den minste broren min ned i dette røret. I og med at det var før den minste broren min kunne snakke, gikk det en stund før noen oppdaget det. Da jeg var 7 år begynte jeg å spille Wolfenstein 3D (hadde sett på at fatter'n spillte det siden jeg var 4 år), selvfølgelig fortalte jeg det til min gladkristne lærer da han spurte hva vi hadde gjort i helgen. Husker det lå en butikk som var helt lik butikken til Apu, ca 300 meter fra huset jeg bor i. Butikken gikk konkurs rett før jeg ble 10 år gammel, selv om butikken var lik butikken til Apu på nesten alle tenkelige måter (det inkluderer pris) ble jeg litt skuffet. Edit: Husker også at fatter'n kjøpte vår første PC rett etter at jeg ble 3 år. Dette var i 1991, og PC-en kostet "hele" 10.000 kr. Dette var et råskinn, med 486-prosessor på 33 MHz, og 8 MB RAM! Den hadde heller ingen problemer med å spille spillene som var cutting-edge på den tiden (dvs. Doom, King's Quest V/VI, Wolfenstein 3D, etc.) Dette var før den vanlige mannen i gata hadde PC, og at dette var en maskin med heftige ytelser gjorde ikke saken verre. Naboer og slektninger kom på besøk den dagen for å se på dette teknologiske mesterverket. Endret 12. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Vet ikke hvor gammel jeg var. Var med en kompis i barnehagen. Har hadde en forferdelig kul pinne som jeg hadde lyst å låne. Det fikk jeg ikke. Blei møksur og gikk med senket hode mange runder rundt barnehagen, helt til jeg fikk låne pinnen. Alle bekymringer glemt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Husker som liten at jeg likte når nye personer kom på besøk og når vi skulle på besøk. *Komme på noe* 1. Jeg sa "Fly" som 6 mnders baby. 2. Jeg hadde klarter inn i vaskemaskinen og satt der i, tja en liten stund. Når mamma kom og skulle kaste klærne inn skremte jeg henne så mye at hun nesten svimte av. 3. Som 4 åring var vi i Finnmark og fisket. Pappa kastet fiskene i en bøtte og jeg stå å så ned i den. "Oink oink" kalte jeg fisken (for mye "Slipp Willy fri") og stakk fingeren nedi, og en av fiskene beit meg i fingeren. Da spyttet jeg nedi den og sa: "Dumme oink oink"... 4. Jeg husker nå at jeg også pleide å spise dopapir. (bare pass på Anette ) 5. Jeg var ikke særlig glad i fisk, så jeg stappa fisken og potetene i lomma og sa at jeg måtte på do. Jeg gikk på do og kastet alt i dass og gikk tilbake igjen... 6. På hytta til bestemor og bestefar var det før en utedass (derifra lærte jeg meg å kalle doer for dasser ) og jeg likte å kaste ting nedi der... Kasta vel kniver, leker og diverse annet... Dog likte jeg ikke å drite eller pisse der, bestefar hadde sagt at om jeg ikke var snill gutt kom en stor mann og kastet meg nedi der :!: Endret 12. mai 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Husker ikke hvor gammel jeg var, men det var før jeg hadde begynnt å tørke meg selv i ræva. Jeg satt på dass og dreit, så bestemte jeg for å holde tilbake litt dritt. Jeg ropte og sa jeg var ferdig. Da kom min eldre broder inn og i det han skulle til å tørke lot jeg det sprute over nevene hans. Dere kan tro han ble forbannet. 3679225[/snapback] Blir han flau da du nevner det for han i dag eller ? En annen var at jeg var med på kondomeriet og hadde så lyst på en ballong (kondom) siden den var så lang og fin Var du med foreldre/voksne folk på kondomeriet da du var liten ? Eller var du der alene ? x] Jeg var ikke særlig glad i fisk, så jeg stappa fisken og potetene i lomma og sa at jeg måtte på do. Jeg gikk på do og kastet alt i dass og gikk tilbake igjen... haha, så bra.. minner meg om skolekjøkkenet på barneskolen da vi øste opp fiskesuppe i melkekartongen og satt den i kjøleskapet da vi var ferdig den smakte MIIIIG Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Husker vi lekte politi og tyv en gang, også fikk jeg den fine ideen at jeg skulle være sikkerhetskamera. Jeg hang meg derfor opp ned på en stang og beveget hodet på samme måte som et kamera.. Datt ned til slutt, landet på hodet etter et fall på ca. 2,5 meter. Ble noen sting det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg hadde falt å slått meg på sykkel så jeg blødde.Så da jeg kom hjem så begynte jeg å gråte pga jeg hadde et sår som blødde. Så mamma spurte meg om hvorfor jeg gråt nå og ikke når jeg slo meg så svarte jeg 'men du var så langt unna!' 3678948[/snapback] Hehe, det der er så vanlig i barnehagen. Går noen på trynet, sjekker de først rundt om det er noen potensielle trøstere som ser på, så begynner griningen. Står de voksne og ser andre veien, reiser de seg og fortsetter med det de holdt på med. Og smør-spising. Vi hadde en liten ting på gang der jeg jobbet, vi skulle se hvordan ungene oppførte seg når de voksne ikke var tilstede, så vi dekket et bord med brød og pålegg og gjemte oss bak en haug. Smørpakken fikk gjennomgå, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Når jeg skulle spise matpakken min i barnehagen besemte barnehagetanten seg for å dele skivene mine i to, bad move. Jeg nektet å spise, og sa at hvis de skulle ødelegge maten min slik ville jeg aldri komme tilbake. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Og smør-spising. Vi hadde en liten ting på gang der jeg jobbet, vi skulle se hvordan ungene oppførte seg når de voksne ikke var tilstede, så vi dekket et bord med brød og pålegg og gjemte oss bak en haug. Smørpakken fikk gjennomgå, for å si det sånn. sånn var jeg også... spiste BARE smør.. en gang spiste jeg 100-200 gram :S Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg var ca 5 år og var med mamma i en park midt i lunsj tiden, jeg syklet og mamma gikk ved siden av. Det var helt rolig der, pensjonister drakk kaffe, men plutselig brøt hele stillheten, jeg bekka med sykkelen og fikk 2 store skrubbsår på knærne. Og jeg ble så sur, jeg ropte at grus var ubrukelig og ble forbanna på mamma fordi hun ikke hadde plaster, senere begynte jeg å banne . Og alle som var i den parken fikk seg nok et ganske stort sjokk Husker ikke alt, men har blitt fortalt deler av det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Var på klassetur til DT-huset (Drammens Tidende) på barneskolen. Var vel i 2.klasse. Skulle tøffe meg for jentene (tror jeg) når vi skulle tilbake til turbussen, og jeg skulle hoppe over en hekk. Hekta foten i hekken og gikk på trynet på andre sida av hekken, med resultat i form av sprekt underleppe og skrubbsår på haka. Jeg og en kompiss (da vi var 5-6 år) blei etterlyst i lokalradioen da vi ble borte en hel dag. Vi leika i skogen og glemte klokka som vi forøvrig ikke hadde på det tidspunktet. Samma kompiss bråka så fært når vi så på Turtles-filmen på MIN bursdag så jeg dytta han like greit i veggen. Husker han sippa som ei unge. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) husker ikke så mange historier.. men spiste en sopp engang var heldigvis ikke giftig, og det skal sies at det var før jeg lærte å gå.. eller kan jeg ikke huske så mye.. hoppet salto ned trappen da jeg var en 3 år.. slo tennene nede gjennom leppa å gjorde ettellerannet annet sprell i trappen så jeg skadet den ene ballen min :!: måtte på sykehus og greier :!: Endret 12. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå