dark|dog Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei alle sammen! Noen som vet hvordan man kan programmere winamp til å starte å spille en playlist til et spesiellt tidspunkt? Jeg ser det ligger program ute som skal gjøre jobben, men det funker ikke, i alle fall ikke på min maskin. Hvis man får det til å funke kan man lage et temmelig heftig radioautomatisjonsprogram av Winamp og et par plugins. Jeg bruker selv Shoutcast modulen og jetCast samt windows mediaencoder til å streame webradio. Det ser ut til at det er rellativt få som gjør dette på hobbybasis i Norge. Det hadde også vært sinnsykt rått om noen klarte å lage en enkel modul som gjør at ikke bare varighet av innslag vises i playlisten, men også hva klokken vil være når gitte element vil bli spilt av. Dette trenger ikke være så veldig avansert å programmere inn i winampen, men jeg kan lite om programmering. Derfor spør jeg her om noen vet om noe eksisterende tillegg til winamp eller noen som vet noen enkle steg man kan gjøre for å få til dette med winamp. Mvh UJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå