Ivers_84 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hallå Trur jeg har et lite problem. Har ei p4 775 3.2ghz, som er overklokka til 3.6hz Og i windows ligger jeg på rundt 49grader, og rundt 70 når jeg spiller, er dette kanskje litt for varmt, jeg mener, pc'en begynte å pipe når spilte doom3, og det betydde at jeg passerte 70grader! så jeg måtte øken til piping ved 80. vifta er satt på normal, siden bråker som ei hest på cool/eller standar. Men jeg skal kjøpe meg (par ukes tid tenker jeg), snart ei ny vifte og ett større kabinett Så kan dette kan ødelegge cpu'n? PS: Har lagt ei dyne (svært tynn, sommer dyne) rundt på sidene og på toppen, for begrense støy. lå omtrent på det samma før jeg la dyna rundt... Endret 13. februar 2005 av Ivers_84 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Min S478 3,2 prescott ligger på det samme, men den er stabil og fin så jeg bryr meg ikke Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Du ødelegger ikke prosessoren, men reduserer levetiden på den..Den har godt av en god kjøler..Også litt kabinettvifter.. Endret 13. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Presoctt er laget for å tåle temperaturer langt over 70 grader, men bør ikke ha så altfor høy.. Finn deg en Zalman eller en annen kobber-kjøler med en god å stille vifte, så går temperaturen ned. Standard-kjølerne for LGA775 er i mitt syn litt for dårlige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå