Gå til innhold

Mister noen filer etter installasjon av NVC (AV)

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg driver å installerer Windows på nytt her og har formatert 2 av 4 hardisker.

Windows var installert på den ene og jeg dreiv å installerte filer som Spybot, Ad-aware, codecs og sånt når jeg begynnte å installere Norman Virus Controll. Når det var gjort så kopierte jeg 'downloaded' som jeg hadde sikkerhetskopert i norman mappa og måtte restarte siden det var en stor oppgradering.

Når windows var kopiert så merka jeg at ingen programmer i d:\programfiler virka lenger. Alt jeg kunne gjøre var å se det som dere ser i vedlegget og se i noen undermapper derifra. Mapper som Spybot, madonion og så kan jeg ikke opne engang

<mappenavn> er ikke tilgjengelig

Ingen tilgang

Kommer da.

Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Er det Norman sin skyld?

edit:

Hvis det har noe å si så er det en WD 200GB S-ATA som har virka fint med god kjøling i noen mnd nå.

edit2:

Endra emnetittelen siden det har hvert få folk her... :hmm:

post-62-1108258043_thumb.jpg

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

Formaterte de to hardsikene på nytt nå og la inn Wondows og drivere.

Men det gikk dårlig når jeg skulle installere Norman Virus Controll igjenn. Jeg valgte å laste ned oppgraderinge når den blei installert. Etter restarten så har det skjedd det samme igjenn. Noen mapper er tomme og NVC virker ikke :thumbdown:

Må NVC installeres på c: mappa? jeg har installert den på d:\programmer\NVC Etter oppgraderinga og restarten så har noen filer flytta seg til d:\programmer og ikke inne i \NVC

edit: Fant det ut nå. Jeg installerte NVC i "D:\Programmer\Sikkerhet\Norman" istedenfor siden en mappe allerede het NVC og gjorde hardsiken aktiv via datamaskinbehandling :w00t:

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...