Complexity Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hvorfor ligger hardisken min på listen lamme tingene som blir puttet i usb porten? har windows xp pro og hardisken er en samsung spinpoint 160g s-ata. hardisken har vert der helt siden jeg instalerte windows Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har det jeg og og regner med at det er fordi sata har hot-swap elns ikke noe farlig Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jaha?? sa meg lite.. går det ann å få den fjernet derifra? litt irriterende når jeg har i mp3 spilleren og "kobler fra" feil.. blir bare en feilbeskjed da, men litt irriterende Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg har den også der, men jeg plages ikke av det. Det har vel noe med at det er en S-ATA disk. Endret 13. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 får det samme på min usb pen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har den hotswap som det kan være så betyr det at du kan ta den ut og sette inn en ny mens pcn er på når den går i stykker. Går så klart ikke siden win ligger på disken, men hvis det hadde vært lagringsopplegg med filer på disken så hadde det vært mulig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 får det samme på min usb pen Det er naturlig at du får det på USB-pennen din, men det kan virke litt merkelig at man får beskjed om at man nå trygt kan fjerne harddisken sin! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis man har MSI K8N så er dette en feature i HK driveren, men har ikke sett noen dokumentasjon om hvorfor de har gjort det slik. Det burde vært en mulighet for å fjerne det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har asus k8n deluxe! skal prøve å venne meg til at denn er der.. takk for alle svar! Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 er ikke helt sikker på dette, men tror jeg har sett en eller annen plass i Windows at det gikk an å deaktivere trygg fjerning av hardware. men husker ikke hvor. kan hende at det ligger i registret . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå