Musty Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ser at PSdata selger Thermaltake Grease #2 Gray Silver Boron Nitride Zinc A, og jeg la merke til at det er bilde av AS5 der.. Er dette AS5, noen som kan bekrefte/avkrefte? Jeg skal uanz bestille kabbis der, og det hadde derfor vært fint om det faktisk ER AS5.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Send en mail til dem og de vil svare deg på det spm [email protected] Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 føler meg faktisk litt teit nå, fordi hvis noen andre hadde spurt det spørsmålet kunne jeg funnet på å svare akkurat det du sa der... menmen.. der er jo lørdag (eller tidlig søndag nå da.. hmm), og det er tvilsomt at de svarer før mandag. Jeg vil heslt få unna bestillingen før mandag, så hvis noen vet det kan dere godt svare likevel.. sender nå en mail, og hvis jeg ikke får noe svar innen jeg bestiller på mandag morgen så kjøper jeg den rett og slett ikke.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) fikk svar fra de nå, og de sa at det IKKE var AS5.. så da var det vel kanskje like greit at jeg ikke bestillte den... Uanz fikk jeg nettopp mail om at kabinettet midt er "sendt", dvs at den har fått nr, og blir sendt unna med posten i dag.. edit: og det er jo ganske bra, med tanke på at det ikke engang er 9 timer siden jeg bestillte.. Endret 14. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå