TurtleMan™ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei. Har nettopp fått BenQ DVD Brenner og Nero 6 fulgte med. Nero 6.3.125 for å være nøyaktig. Jeg har en .avi fil som jeg vil brenne ut slik at jeg kan se den på DVD spilleren i stua. Men når jeg går inn på DVD --> Video og prøver å legge inn avi'en kommer det feilmld, og den sier at den bare godtar .vob , .sub. og noen andre.. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har du MPEG2 plugin'en da? Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Vet ikke jeg.. :unsure: Hvordan kan eg se det? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når du går inn på Startsmart-menyen og har musepekeren over der som foto og video er, får du da muligheten til å lage dvd??? Dersom ikke, så har du ikke den plugin'en. Får tak i det på Nero sin hjemmeside, www.ahead.de Lenke til kommentar
TurtleMan™ Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg får det når jeg er på CD fan'en, men på DVD'fanen, så er ikke foto og video noe valg en gang...! Kan du gi meg link til plugin eller? Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Last ned siste versjon på Nero's hjemmeside, totalt 4 stk filer. Det løser trolig alle problem, så lenge du har lisensiert versjon Lenke til kommentar
lilly123 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei. Har nettopp fått BenQ DVD Brenner og Nero 6 fulgte med. Nero 6.3.125 for å være nøyaktig. Jeg har en .avi fil som jeg vil brenne ut slik at jeg kan se den på DVD spilleren i stua. Men når jeg går inn på DVD --> Video og prøver å legge inn avi'en kommer det feilmld, og den sier at den bare godtar .vob , .sub. og noen andre.. Hva skal jeg gjøre?? Det er bare å brenne den som datafil.... Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Men.. støtter DVD spilleren din DivX\XviD? Hvis det er en av de codecene AVI fila er i da. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 de fleste DVD spillerene i dag støtter både DivX og XVID filmer. så jeg regner med at DVD spilleren hans støtter det ja. hvis han ikke kjøpte den for flere år sia da. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 de fleste DVD spillerene i dag støtter både DivX og XVID filmer. så jeg regner med at DVD spilleren hans støtter det ja. hvis han ikke kjøpte den for flere år sia da. De fleste? under halvparten vil nå jeg si... Du må nok konvertere filen hvis dvd-spilleren din ikke støtter divx/xvid, nero har et eget program for dette men jeg er usikker om det koster penger (nerovision express 3). Eller du kan søke på google etter et gratisprogram Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bruk Nerovision express. Veldig enkelt program som konverterer avi til DVD format. Så brenner du det normalt med nero som dvd-movie etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå