half69 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har kjøpt et digitalkamera(HP C318). Dette skulle i utgangspunktet være rimelig greit å koble til USB-porten i min relativt nye PC... Men så er det noe som skurrer - enten på USB-kabelen som fulgte med eller i hodet mitt :smile: Åpningen som USB-kabelen skal inn i har en "dings" inni der(ja, dårlig forklart, men hva skal jeg si...) - problemet oppstår når jeg ikke får dytta kabelen inn - fordi den ikke har noen åpning i enden, den er tetta igjen av en svart og en hvit del. Herregud, er det jeg som er HEEEEELT idiot eller er det noe som er feil...? Håper på svar fra noen som skjønner hva problemet kan være; enten kabelen eller meg Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Tilgi meg hvis jeg er dum men, du har vel prøvd å snu pluggen. Det sitter en hvit greie der som gjør at pluggen bare passer den ene veien. Lenke til kommentar
half69 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Måtte faktisk innom en data-butikk i Oslo og få den svarte "dingsen" pirka ut for å få den til å fungere. Nå funker det 100% Merkelige greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå