Barry White Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Her er en strømforsyning jeg har (Qtec) ikke den jeg har i maskina (NorthQ). Den er min prøvekanin Åssen tror dere det blir hvis jeg rett og slett tar et U formet rør som er mot begge ribbene, vil det kjøle nok? Hva om jeg attpå til slenger på litt mer kobber? noe alla dette. Hva tror dere Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det har blitt gjort tidligere av en her på forumet. Så vidt jeg husker så endte det med at han måtte sette på en vifte på 5V for å kjøle ned deler som ikke er koblet til kjøleribbene. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hmm d var en på forumet som hadde 2 slike psuer så det vannkjølt. funka fint det se på worklogs der skal dewt være en slik "vannkjølt psu på 45 min " eller no sont det er samme som du sikter til Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 det var hvertfall en som gjorde det for ganske lenge siden.. finner ikke workloggen. Men Diablito2k har hvertfall gjordt dette. Noe også Halvsame nevner. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 finner ingenting jeg...ingen som kan gi en URL? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=180234&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå