Gå til innhold

Har du artige særtrekk/evner med kroppen din?


Glen_

Anbefalte innlegg

Jeg kan, bevege på ørene. Bare begge på en gang ikke individuelt.

Jeg kan, bevege på øyebrynene, individuelt, james bond style :p

Jeg kan, bevege godt med fingre og tær, bevege en og en av tæsene osv.

Jeg kan, stramme spessielle muskler, uten å stramme andre muskler i nærheter. Så jeg kan få luggen til å bevege seg opp og ned.

Jeg kan utgjevne trykk, som noen nevnte.

Jeg kan knekke div. ledd, men gjør det ikke.

 

 

Sikkert masse jeg ikke kommer på også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan blåse luft ut av høyre øye. Når jeg klyper for nesa, blåser til det sier "popp" i ørene og forsetter å blåse begynner det å sive ut luft i øyekroken. Det kiler noe helt avsindig og lager en artig liten hvisle-/boblelyd. Kan hindre det ved åp knipe igjen øynene.

 

Har faktisk ikke hørt om noen andre som får til det der. :hmm:

Lenke til kommentar

nja hvor skal vi starte? hehe..

 

 

knekke alle ledd som det er sagt før men nevner det alikevel.. dvs: nakke/alle ledd i alle fingrene/håndledd/brystkasse/rygg/knær/ankler og øret.

 

Og så en syk smerteterskel... veldig glad i stikke nåler igjennom div deler av trynet... kiler litt. kan se å en kake og legge på meg, sover max 4 timer pr dag. ja var vel det jeg kommer på i farta

 

 

EDIT: LEIF

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
knekke alle ledd som det er sagt før men nevner det alikevel.. dvs: nakke/alle ledd i alle fingrene/håndledd/brystkasse/rygg/knær/ankler og øret.

bare litt info til deg...

 

det er INGEN ledd i øret eller brystkassa, i øret er det kun brusk, i brystkassa er det bare bein, ingen ledd, så hvordan klarer du knekke dette?

Lenke til kommentar
knekke alle ledd som det er sagt før men nevner det alikevel.. dvs: nakke/alle ledd i alle fingrene/håndledd/brystkasse/rygg/knær/ankler og øret.

bare litt info til deg...

 

det er INGEN ledd i øret eller brystkassa, i øret er det kun brusk, i brystkassa er det bare bein, ingen ledd, så hvordan klarer du knekke dette?

Er jo et par minibein i mellomøret, men er heller tvilsomt at han greier å knekke dem :p

Lenke til kommentar
Slatters, hjertefeil, lungefeil, ene øyelokket er forskjellig fra det andre :dontgetit:

wtf? merka ikke jeg (det med øyelokket altså)

 

Evner:

 

konsentrere meg om en sak/mål og ta av så mye som:tenke utrolig fort (av og til syns jeg at kroppen min og PCen er for treg for min tankeflomm), snakke med meg selv, utføre ting fortere enn normalt, ignorere alt som er rundt meg HELT, kan ikke beskrive det bra nok egentlig. Litt sånn "hyperdrive" på en måte. så får jeg så sinnsykt vondt i hodet og veldig svak etter det.

 

i iz teh psycho :/

Lenke til kommentar

Synes synd på mange her..

 

Mye sykdom ute å går...

 

Anyway, har meget beveglig skulder å må hele tiden trene for at den ikke skal gå ut av ledd..

 

Dette er egentlig ikke noen ubehagelighet, mer at jeg fikk valget, enten er du veldig svak, eller veldig sterk av legen..

 

Men hvis jeg vil kan jeg dra den 2 cm ut av ledd uten å kjenne smerte...

Lenke til kommentar
knekke alle ledd som det er sagt før men nevner det alikevel.. dvs: nakke/alle ledd i alle fingrene/håndledd/brystkasse/rygg/knær/ankler og øret.

bare litt info til deg...

 

det er INGEN ledd i øret eller brystkassa, i øret er det kun brusk, i brystkassa er det bare bein, ingen ledd, så hvordan klarer du knekke dette?

jeg også klarer å få knekke lyd i brystkassa.. sitte lenge i strekk forann pc, så bøyer du ryggen bakover :D godt

Lenke til kommentar

Har en venstretommel som jeg kan ta i en litt spesiell vinkel. Jeg prøvde å ta bilde av det, men det ble ikke noe bra på bildet.

 

Ellers kan jeg gjøre masse rart med tunga, ta den oppned begge veier, osv... Kan ikke ta den på nesa, men det virker som det eneste som ikke går.

Lenke til kommentar
Tja, ikke så spesielt men jeg har to ca 1,5 cm høye "klumper" rett under hvert kne. Det kommer av kraftige voksesmerter som mindre, og det hendte jeg krasjet med pultene i disse klumpene. Det gjorde sinnsykt vondt og de er fortsatt litt ekstra følsomme for påkjenning.

slatters(eller no sånt)

har det jeg også

jeg også faktisk, merker ikke no til det.

Samma her.

Lenke til kommentar
Kan bøye det ytterste ledet på fingrene så det står i 90 grader...hihi, om noen skjønner.

Det kan jeg og, men ikke med lillefingrene :p

 

Også kan jeg lage "trapp" med tomlene, se ascii skills:

 

 

__

__|

 

 

sånn liksom, man har alle fingrene fremover, så tar man det andre leddet på tommelen 90 grader ut også bøyer man det siste leddet så det er parallellt med de andre fingene :love:

 

Alle slike ting er jo selvfølgelig uten at man bruker den andre hånda til å holde de fast eller no.

 

Også som han jeg quoter sier:

 

__

|

|

 

 

Igjen har man hånda med fingrene strekt ut også tar man det yttestre leddet med negla på og bøyer det mens resten av fingeren er helt rett :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...