Terrasque Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 har evnen til å lære fort når det er noe som jeg syns er kjekt (klisterhjerne opplegg), evnen til å ikke klare å legge meg tidsnok om kvelden, og ligge å glo i taket til midt på natta, og forsove meg. Samme her. Som ekstra "bonus" er det umulig å konsentrere på noe som ikke interesserer meg (og det er forferdelig plagsomt). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 err.. jeg har vel noen ledd her og der som går litt for langt av og til ( ikke mye ) kan få henda mine varme når jeg føler for det.. [veldig varme] har lange og skeive fingre.. kan lette på trykket i øra som en eller annen her også kunne.. da var det vel ikkeno mer.. ikke som jeg kommer på nå i hvertfall Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan stjele fra fisen...men det kan vel de fleste! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan stjele fra fisen...men det kan vel de fleste! WTF?? stjele fra fisen? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan stjele fra fisen...men det kan vel de fleste! WTF?? stjele fra fisen? rape....lol.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg kan stjele fra fisen...men det kan vel de fleste! WTF?? stjele fra fisen? rape....lol.. haehahe da så.. ja det kan jeg også på komando:P Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 kjenner en som kan "puste med ræva" det er helt sykt!!! lager sånne slafse lyder. men det går luft inn og ut.... ike sunt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vet om en som kan fise på kommando, ved å gjøre noe lignende Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hvem er det som i det heletatt har lyst til å fise på kommando ?? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Kan knekke alle fingrene, håndledd, høyre albue, høyre skulder, anklene og stortærne (VELDIG HØYT!). Kan også knekke nakken, men dette på grunn av skadet nakke og forkalkninger. IQ i geniklassen, men pga. skikkelige konsentrasjonsproblemer får jeg ikke brukt det til annet en mine største interresser Kjeve som alltid er delvis ute av ledd. Hadde senebetennelse i høfta som ekstremt undervektig 10 åring, men nå er jeg feit. Har gjort omtrent alt som må til for å brekke bein i kroppen, men den gang ei... Aldri brekt noe, men har hatt brudd i kjeven og halebeinet da. Fatter'n smelte igjen ei 40 kilos dør på tommelen min så den var bøyd ca. 45 grader midt på det midtre beinet. Den bare bøyde seg, og var tilbake til sin orginale stand noen minutter senere, helt fin dagen etter. Kan lage poppelyder i ørene som har omtrent like høyt volum som ett høyt knips :S Sikkert mye mer og, men gidder ikke tenke etter mer Endret 26. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 poppelyder i øret?? hørtes morsomt ut ta opp på pcn Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 det innerste leddet på ringefingeren min kan bøyes ganske mye lenger enn mange andres. Skal se om jeg kan fixe bilde etterhvert... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) poppelyder i øret?? hørtes morsomt ut ta opp på pcn Shir, Yesh shir!!! Rename fra earpop.txt til earpop.mp3. Endret 26. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kom på en ting til til denne tråden, jeg har 3 "bretter" på innsida av høyre lillefinger, om man ikke regner med den bretten som ligger helt nedtil håndflaten. DVS en brett for mye i forhold til antall ledd. Det ligger visst til slekta. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 poppelyder i øret?? hørtes morsomt ut ta opp på pcn Shir, Yesh shir!!! Rename fra earpop.txt til earpop.mp3. Hehe, heftige saker. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kom på litt mer jeg kan/kunne gjøre: Klarer å utvide/minske pupillen! Ikke mye men nok til at jeg ser det både i speilet og på lyset. Klarer også å senke/øke hjerterytmen min i perioder. En gang "stoppet" det en liten stund (2-3 slag) etter det prøvde jeg ikke det mer... Kan skjele motsatt veig (altså ikke mot nesen). Sett at det er noe jeg normalt ikke ser, eks. noe smått på tavla når jeg sitter bakerst, så kan jeg ved å stirre lenge + pluss konsentrere meg fokusere såpass mye at det blir krystallklart (bruker linser/briller av og til). Klarer å knekke med veldig mange ledd; Rygg, nakke, fingre, føtter, tær og håndledd. Med håndledd og føtter kan jeg knekke så mye jeg vil, mens rygg og fingre er begrenset. Klarte før å vrenge øynene såpass mye bak at en ikke så noe av regnbuehinnen, mulig jeg klarer nå også men har ikke prøvd på en stund. Klarer å bruke noen muskler bakpå ryggen som tilsynelatende ikke beveger noe (rett under skulderbladene). Disse kan jeg bruke til å skyve meg litt forover hvis jeg står inntill en vegg. Hvis jeg sover og finner ut at jeg drømmer kan jeg vekke meg selv. Hvis jeg kjører på kjente veger og sover så våkner jeg automatisk rett før jeg er fremme. Er sikkert en del mer også men dette er det jeg kommer på nå Edit: Kom på en ting til; Av og til klarer jeg å holde meg i grenseland mellom våken og sovende. Hvis jeg sitter på skolen, blir trøtt og dupper av kan jeg gjennfortelle det læreren har sagt. Det går bare i korte perioder - 1-2 minutter, etter det så våkner jeg eller sovner helt. Endret 26. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 poppelyder i øret?? hørtes morsomt ut ta opp på pcn Shir, Yesh shir!!! Rename fra earpop.txt til earpop.mp3. Den stemmen kunne vært brukt til endel lydbøker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har to "hull" på baksiden av skuldren, ser ut som jeg har blitt skutt med 9mm elns... Litt morsomt, har lurt bra mange; "Ja, det var en gang når jeg var liten. Jeg lekte med lillebrodrn min, med salongrifle, og han skøyt meg!" Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har et lite søkk i brystet:p ene øyelokket er forskjellig fra det andre Jeg kan bevege lilletåen på høyre fot uavhengig av de andre. Jeg kan utvide neseborene i flodheststil. Jeg har en grusomt irriterende vorte på høyre(har min på venstre) pekefinger kan utjevne trykket i ørene All of the above Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mnage ganger når jeg går kommer det en slags klikkelyd i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå