kristopher Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Kan "knekke" tærne, anklene, knærne, hoftene, penis, fingrene (tre ledd i tomlene), håndleddene, høyre albue, ryggen mellom skuldrene, nakken, kjeven (gjør forresten permanent vondt helt opp til ørene), ++ .... Har evnen til å 'utjevne trykk' i ørene uten å gjøre noe annet enn å stramme riktig muskel i kjeven. .... knekke pikken??!? det er sykt.. Har også evnen til å 'utjevne trykk' i ørene uten å gjøre noe annet enn å stramme riktig muskel i kjeven. er det spesielt? den nærmeste tåen til storetåa er større en de andre. jeg klarer å knekke kneet noe sykt!! denne er bra: jeg klarer å bevege lilletåa på høyre fot til siden uten å bevege noe annet... er det normalt da? klarer å bevege neseborene... Endret 14. februar 2005 av kristopher Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 -Har veeeldig mange føflekker -Den venstre "brystmuskelen" er betydelig større enn den venstre - ozgood schlatter aka. schlatters skal vi se...sånn cirka alle ledd i kroppen "knekker" _veldig_ lett, og knirker godt når jeg f.eks skal reise meg opp fra en go stol. Mest behagelig: Når jeg vrir meg sånn at ryggraden "knekker" helt fra halebeinet og opp mellom skulderbladene Det samme med meg også... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Høyre runkemuskel er mye større enn venstre. *host* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 øretrykkutjevninga har jeg.. og det vanlige med knekking av ledd.. Kjeve, alle fingre, tomler i alle kanter, få hofta halvveis ut av ledd, knekke nakke og skuldre og albuer.. tær og ankler. Ja, det var vel alt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er altfor tynn (lite muskler) på midten av brystet, og generelt tynn (ikke et gram fett) på store deler av overkroppen. ...også virker det som at jeg ikke greier å legge på meg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er altfor tynn (lite muskler) på midten av brystet, og generelt tynn (ikke et gram fett) på store deler av overkroppen. ...også virker det som at jeg ikke greier å legge på meg du lider av det samme som meg... Jeg spiste akkurat 5 skiver (type - mursteinbrød) med masse egg på... (prøver å gjøre noe med problemet) Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 kan også dytte f.eks en spiker inn i nesen, slik mange tryllekunstnere kan går ca 7-8cm inn... alle sammen kan det, men ikke så mange som gjør det har du prøvd??? er ikke så lett, men alle kan klare det ja... :!: Jeg har bare på armene, men de er til gjengjeld temmelig karakteristiske Vent, føttene er syke også! Små KNUTER av blodårer, som jeg håper aldri får et kutt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kan nesten hakke tenner på kommando + at jeg kan le på de sykeste måter. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil Kan ikke alle det da??? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Etter jeg har sittet stille lenge (f.eks på en eksamen/tentamen) så knekker det i leggene mine når jeg begynner å gå, det er ikke bare ett knekk, det er mange.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kan sleike meg paa nesa med tunga (ca 1/2 cm over nesetippen). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kan sleike meg paa nesa med tunga (ca 1/2 cm over nesetippen). Blæærgh, husker en som kunne pele seg i nesa med tunga Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 co2 Skrevet 15/02/2005 : 18:46 QUOTE (HeavenHell @ 15/02/2005 : 17:29) Kan sleike meg paa nesa med tunga (ca 1/2 cm over nesetippen). Blæærgh, husker en som kunne pele seg i nesa med tunga Det brukte jeg å gjøre da jeg var liten. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har evnen til å fokusere adrenalin i føttene på en eller annen måte. Skjønner ikke hvordan eller hvorfor, det bare er sånn. Det er akkurat som om jeg har en felles muskel eller noe jevnt over begge bena der jeg kan styre den adrenalinfølelsen. Jeg har by the way også problemer med å legge på meg. Merkelige greier..Spiser som en hest, men likevel. Nothing! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Gråter om jeg synger... Legen sa jeg hadde for åpne tårekanaler elns når jeg spurte ham. Eneste måten å fikse det på uten operasjon var å bli slått hardt i en slåsskamp . Har ikke fått overtalt noen av kompisene mine til å gjøre det ennå... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg har ti tommeltotter.. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 *snip*Jeg har by the way også problemer med å legge på meg. Merkelige greier..Spiser som en hest, men likevel. Nothing! Jeg har av en eller annen grunn problemer med å synes synd på deg Med mindre du er anorektisk, da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 "knekker" nakken og fingrene. Høy lyd som få liker å høre på... Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) en annen ting. Jeg ser alltid ille ut på bilder, (og da mener jeg ikke lite heller ) noen flere her ???. en annen ting: øynene begynte å "lekke" hver gang jeg gjespet før, (utrolig irriterende, folk trodde jeg begynte å grine veldig fort ) Endret 16. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 *snip*Jeg har by the way også problemer med å legge på meg. Merkelige greier..Spiser som en hest, men likevel. Nothing! Jeg har av en eller annen grunn problemer med å synes synd på deg Med mindre du er anorektisk, da. synes ikke synd på deg jeg heller med mindre du er anorektisk da. Noen er så heldige å ikke være større enn alle andre. Jeg gråter hvis jeg ligger på siden og ler, gråter gjerne i en time etterpå hvis jeg fortsetter å ligge der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå