Gå til innhold

Har du artige særtrekk/evner med kroppen din?

Glen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har extremt tynn hud. bare jeg/andre tar/klør på meg blir jeg helt rød. ser ikke ut. går nesten ikke vekk heller. har oxo noen rare knokler bakpå skuldrene. ser ut som et myggestikk på hver side. alle spør om det er myggstikk eller utvekst eller noe. er altså en knokkel. veit bare om en annen person som har det og det er morra mi.. :ermm: noen andre som oxo har dette der ute ? (lete etter kompis-freak)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare dette, men jeg prøver.

Jeg har full kontroll over all huden oppå huet. Det vil si jeg kan rotere skalpen rundt og kan også trekke den fram og tilbake (uten hjelp fra hender). I tillegg røre på begge ørene.

Kan legge ut en liten video hvis det er ønskelig ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare dette, men jeg prøver.

Jeg har full kontroll over all huden oppå huet. Det vil si jeg kan rotere skalpen rundt og kan også trekke den fram og tilbake (uten hjelp fra hender). I tillegg røre på begge ørene.

Kan legge ut en liten video hvis det er ønskelig ;)

Ja :dribble:

( :huh: )

Lenke til kommentar

jeg kan "knekke" pekefingeren uten å ta på den

kan få det til å knekke i ankelen når jeg går

kan utjevne trykket i ørene, ved hjelp av 2 muskler, kan også senke trykket i ørene, ved å puste inn og "lukke" inngangen til ørene, kan også ha inngangen helt åpen, hører da veldig høyt at jeg puster(hører nesen ikke andre snakke da)

kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil

tror jeg har fotografisk hukommelse, kan se f.eks ett registreringsnummer i ett halvt sekund, og lese det etterpå, fra bildet jeg "lagret"

når jeg scripter, så skjer det også grafisk i hodet :hm:

Lenke til kommentar
kan utjevne trykket i ørene, ved hjelp av 2 muskler, kan også senke trykket i ørene, ved å puste inn og "lukke" inngangen til ørene, kan også ha inngangen helt åpen, hører da veldig høyt at jeg puster(hører nesen ikke andre snakke da)

Jey, me too! :cool:

Lenke til kommentar

Jey, me too! :cool:

Me3

Lenke til kommentar
Har enorme blodårer. :cool:

det har broren min også... ser ut som noen svære hovedpuls årer som strekker seg på utsiden av musklene....

Jeg får bare masse blodårer når jeg trener, men han har de fremme hele dtiden :p (vi er tvillinger)

Kan forresten se blodårer nedover magen, på leggene, lårene, over brystmusklene, på toppen av armene og oppover skuldrene...

Også på junior - men det er jo helt normalt... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...