darkness| Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har et stort blått fødselsmerke på ene skulderen, så hver gang jeg viser meg "lettkledd" for nye personer så får jeg høre "OMG! Du har et KJEMPESTORT BLÅMEKRE PÅ SKULDEREN". Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har enorme blodårer. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har et lite søkk i brystet:p Godt jeg ikke er alene.... Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har evnen til å lære fort når det er noe som jeg syns er kjekt (klisterhjerne opplegg), evnen til å ikke klare å legge meg tidsnok om kvelden, og ligge å glo i taket til midt på natta, og forsove meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) har extremt tynn hud. bare jeg/andre tar/klør på meg blir jeg helt rød. ser ikke ut. går nesten ikke vekk heller. har oxo noen rare knokler bakpå skuldrene. ser ut som et myggestikk på hver side. alle spør om det er myggstikk eller utvekst eller noe. er altså en knokkel. veit bare om en annen person som har det og det er morra mi.. noen andre som oxo har dette der ute ? (lete etter kompis-freak) Endret 14. februar 2005 av mushi Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Pleier vanligvis ikke bare å knekke fingre, men også tær, rygg, nakke, knær o.s.v. kan lage en rar lav knekkelyd med høyre håndledd (ekkel å høre på for andre hvis de er nærme) Endret 15. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare dette, men jeg prøver. Jeg har full kontroll over all huden oppå huet. Det vil si jeg kan rotere skalpen rundt og kan også trekke den fram og tilbake (uten hjelp fra hender). I tillegg røre på begge ørene. Kan legge ut en liten video hvis det er ønskelig Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare dette, men jeg prøver.Jeg har full kontroll over all huden oppå huet. Det vil si jeg kan rotere skalpen rundt og kan også trekke den fram og tilbake (uten hjelp fra hender). I tillegg røre på begge ørene. Kan legge ut en liten video hvis det er ønskelig Ja ( ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan bevege skulderbladene opp og ned/få de til å stikke ut av kroppen pluss å vri foten unormalt langt rundt selv om den er strak Noen som vil ha bilde/film Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg kan "knekke" pekefingeren uten å ta på den kan få det til å knekke i ankelen når jeg går kan utjevne trykket i ørene, ved hjelp av 2 muskler, kan også senke trykket i ørene, ved å puste inn og "lukke" inngangen til ørene, kan også ha inngangen helt åpen, hører da veldig høyt at jeg puster(hører nesen ikke andre snakke da) kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil tror jeg har fotografisk hukommelse, kan se f.eks ett registreringsnummer i ett halvt sekund, og lese det etterpå, fra bildet jeg "lagret" når jeg scripter, så skjer det også grafisk i hodet Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan utjevne trykket i ørene, ved hjelp av 2 muskler, kan også senke trykket i ørene, ved å puste inn og "lukke" inngangen til ørene, kan også ha inngangen helt åpen, hører da veldig høyt at jeg puster(hører nesen ikke andre snakke da) kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil Jey, me too! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan utjevne trykket i ørene, ved hjelp av 2 muskler, kan også senke trykket i ørene, ved å puste inn og "lukke" inngangen til ørene, kan også ha inngangen helt åpen, hører da veldig høyt at jeg puster(hører nesen ikke andre snakke da) kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil Jey, me too! Me3 Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kan vrikke på ørene, dra "skalpen" fram og tilbkae, og utvide neseborene mine ettersom jeg vil Knekker også tåledd, fingre, nakke, og kjeve av og til. Har også små pigmentflekker under knærne. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan også dytte f.eks en spiker inn i nesen, slik mange tryllekunstnere kan går ca 7-8cm inn... Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det vanlige, knekke tær, fingre, nakke, korsrygg. Men så er det tommelen da. Jeg kan knekke denne på begge ledda ved å dra den over håndbaken :O Jeg kan også vippe tommelen rett opp for så å bøye det ytterste leddet. Kan vifte med øra. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan også dytte f.eks en spiker inn i nesen, slik mange tryllekunstnere kan går ca 7-8cm inn... alle sammen kan det, men ikke så mange som gjør det Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 har evnen til å lære fort når det er noe som jeg syns er kjekt (klisterhjerne opplegg), evnen til å ikke klare å legge meg tidsnok om kvelden, og ligge å glo i taket til midt på natta, og forsove meg. Har den evnen her også, utrolig digg. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har enorme blodårer. det har broren min også... ser ut som noen svære hovedpuls årer som strekker seg på utsiden av musklene.... Jeg får bare masse blodårer når jeg trener, men han har de fremme hele dtiden (vi er tvillinger) Kan forresten se blodårer nedover magen, på leggene, lårene, over brystmusklene, på toppen av armene og oppover skuldrene... Også på junior - men det er jo helt normalt... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan også dytte f.eks en spiker inn i nesen, slik mange tryllekunstnere kan går ca 7-8cm inn... alle sammen kan det, men ikke så mange som gjør det har du prøvd??? er ikke så lett, men alle kan klare det ja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Glemte å si at jeg også kan bevege nese borene og ørene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå