svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan, som Zethyr, bli kvitt propp i ørene ved å stramme noen kjevemuskler. Kan bøye de ytterste leddene på alle fingrene, og kan bøye fingrene 90 grader bakover. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dette er litt vanskelig og forklare, men uansett... Jeg kan ta tommeln å legge den over baksiden av handa i 90 graders stilling. Dette klarer jeg best med venstre hand, og det gjør ikke vondt. alle som har skrevet mye på tastaturet skal klare dette. I klassen kaller vi det "gamer-hånd" Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan lage artige knekkelyder med tærne, noe jeg har arvet etter min storebror. Jeg er bare en light-versjon, for han knekker HØYT. Ellers klarer jeg å bøye venstre arm bak ryggen og nesten nå opp i nakken. Høyre arm kommer ikke halvveis engang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 EDIT: Zethyr: knekke penis?! AU?!! Innerst ved roten, på en måte i 'festet' til resten av kroppen. Ikke egentlig vondt, og ganske sjelden det sjer. Må bøyes litt bakover for at det skal inntreffe. kan da umulig være det samme som å knekke vanlige ledd... penis har jo ingen ledd. det er bare etellerannet svamplignende vev. Navlen til dama ser ut som en G når ho er oppreist og en liten smilende kineser når ho sitter. litt søtt egentlig Og så kan ho bøye det ytterste leddet på tommelen like langt bakover som framover, altså 90grader (uten å ta på den altså) Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om noen andre har skrevet det enda, men knekkelydene i "leddene" kommer ikke av at leddene gnisser sammen. Det er leddvesken elns som lager lyden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er leddvesken elns som lager lyden. Nettopp. Og det er forresten en myte at man får leddgikt og slikt av å knekke fingrene... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det ikke brusk som er på vei til å stivne som gjør at man får en knekkelyd?? Noen mener det er farlig å knekke, noen mener det er bra, så jeg tror jeg gjør det som er mest behagelig for kroppen, hvilket er å fortsette å knekke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Eneste jeg har som ikke følger "malen" er at jeg kan knekke alle leddene i fingrene uten å kjenne noe som helst. (Som mange andre også ikke gjør.) Har en ganske ålreit kropp liksom, ikke noe mongo. Fikk 1,5cm langt strekkmerke ovenfor kneet pga trening. Mer vet jeg ikke om. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Klarer å bare bevege de ytterste delene av fingrene mine. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vel, det vokser mer skjegg på høyreside en på venstre side Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan "vifte" med lilletåa Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vel, det vokser mer skjegg på høyreside en på venstre side Høres merkelig ut, særlig siden du er født i 1907 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ble født med den ene foten feil vei, men opererte det da jeg var liten. Noen ganger så vrir den seg bakover igjen, og da må legen vri det på plass igjen. Ikke så koselig. Hvordan funker det? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan det kjevemuskel trikset for å få fjernet propp i ørene. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om noen andre har skrevet det enda, men knekkelydene i "leddene" kommer ikke av at leddene gnisser sammen. Det er leddvesken elns som lager lyden. Jeg har hørt at det er et undertrykk i leddhulene (eller hva det nå heter inni der) som blir utjevnet når man knekker fingre/andre ledd. Jeg knekker forresten ingenting, unntatt tåleddene når jeg har sittet lenge foran PC'en. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Eg hadde 2 tomler på høyre hand som 2 åring. Etter de så tok doktorene den ene. Den er forøvrig mindre enn den andre(ca 2/3). Den fryster lettere, får tregre varmen i den, dårlig blodsirkulasjon. Den kan også bare bøye seg 1/3 så langt som den andre... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du kunne skrevet super-fort med en ekstra finger jo! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm, jeg har vel superbevegelige ankler og håndledd. Kan blandt annet legge tommelen på den siden av armen pulsåren ligger, men også på motsatt side. Har også en stor pigmentflekk rett under ene rumpeballen. Jeg kan "riste" med øynene, men av en eller annen grunn er det ikke alltid det fungerer. Jeg er sikker på at jeg har deformert brystkasse, men det er nok bare hypokonderen i meg som overbeviser meg om. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har en grusomt irriterende vorte på høyre pekefinger, som jeg har hatt i ca 10 år. Den forsvinner ikke, etter vorteplaster, vortesalver, frysebehandling hos lege - you name it. Om det er så "artig", kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg klarer å lage telt i boksershortsen når jeg tenker på noe fint Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Det er jo bare helt fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå