Putekos Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ble født med den ene foten feil vei, men opererte det da jeg var liten. Noen ganger så vrir den seg bakover igjen, og da må legen vri det på plass igjen. Ikke så koselig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ble født med begge føttene innovervendt, og måtte gipse dem utover. I dag er jeg heldigvis helt normal, og har ikke et snev av beina innovervendt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 2 av mine tær er sammengrodd ^^ Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan legge beina på nakken, men tørr ikke gjøre det lenger ettersom jeg har ganske løse kneskåler Kan også bøye fingrene feil vei. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan knekke nesten alle leddene i kroppen, og de knekker også når jeg løper og når jeg setter meg ned. Og ryggen må jeg "knekke" noe enormt, ellers er jeg krokrygget og har kjempevondt! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Folk kan rive meg i håret alt de har uten at jeg kjenner det. Jeg har skjev nese vegg, men det vises ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 My body sucks, jeg får ikke til noe sånt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skjev nesevegg...og det synes! skjev finger etter at jeg knekte driten og den grodde skeivt.... Dessuten "knekker" det i foten når jeg går inn på flate gulv...ganske irriterende..! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan bevege lilletåen på høyre fot uavhengig av de andre. Kan dytte den ~3 cm ut fra resten av foten. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Skurupu : Noe lignende kan kjæresten min også Selv kan jeg ikke noe sånt her..... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan legge beina på nakken, men tørr ikke gjøre det lenger ettersom jeg har ganske løse kneskåler Oh, jeg fikk begge føttene bak nakken på likt da jeg var mindre. Klarer en fot av gangen fortsatt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har en skulder jeg klarer å få halvveis ut av ledd, ikke helt digg, og er litt redd for at den skal poppe helt ut av ledd en gang jeg spiller amerikansk fotball eller noe... Spiller fullback, så jeg kan får meg noen smeller i løpet av en kamp. Men det har ikke skjedd noe hittil, så jeg håper på at det ikke gjør det heller Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 før så var jeg så myk at jeg ville klart å suge meg selv prøvde aldri dette, brukte bare evnen til å sjokkere folk som trodde at jeg ikke klarte å bøye meg sånn(bøyde meg ned og beit i buksa der hvor "lille Zed" holder til),nå klarer jeg ikke det lenger da jeg har lagt på meg litt og magen er i veien men det er ikke mye som skal til før det går..... litt vanskelig å forklare meg jeg klarer og stramme leddene på ringe og langefingeren på begge hendene og lage en dunke lyd når debøyer seg. kan ogsp riste med øynene veldig fort, ser ganske morsomt ut. Har ca 1 million allergier Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skjev finger etter at jeg knekte driten og den grodde skeivt.... har nesten det samme, jeg knakk en knoke (gidder ikke gå inn på detaljer om hvordan) og jeg lot den bare være, så jeg har en klump oppå hånda Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan utvide neseborene i flodheststil. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har en fettkul på langfingeren. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan vrenge øyelokkene.. always a party starter.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Overbevegelige ledd i skuldrene som jeg kan gjøre slikt med: er vel ikke noe spesielt, jeg gjør det hvertfall uten problemar Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nesten alle mine ledd knaker og knekker.. Jeg kan lage lyd med håndledda mine.. Klarer og vri armene mine helt bak ryggen og foren magen uten og ta en om gangen hvis jeg holder i noe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) *overivrig med svarknappen her ja* Endret 13. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå