Dommedagsprofet Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eg hadde 2 tomler på høyre hand som 2 åring. Etter de så tok doktorene den ene. Den er forøvrig mindre enn den andre(ca 2/3). Den fryster lettere, får tregre varmen i den, dårlig blodsirkulasjon. Den kan også bare bøye seg 1/3 så langt som den andre... Har hatt noe av det samme selv. Hadde en ekstra finger som stakk ut av venstre lillefinger som nyfødt. Den hadde bein og greier, men den ville vel ikke overlevd så lenge, så den ble naturligvis kutta bort med en gang. Nå er det bare en liten klump der. Det artige er at lillesøstra mi, som er åtte år yngre enn meg, hadde akkurat samme greia på samme sted. De to resterende søsknene mine har ikke hatt noe lignende. Ellers er jeg ganske så normal fysisk sett. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg har 8 tær. 4 stk på høyre og 4 stk på venstre Nå er du dømt til å legge ut bilde... Men det kan du vel ikke for "kameraet er vel ødelagt"? bilde skal bli.. kommer i morgen siden kabelen er på jobb I dag er i morgen og da skal bilde vises.. som jeg lovet Dwagons 8 tær (har kule føtter ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg har 8 tær. 4 stk på høyre og 4 stk på venstre Nå er du dømt til å legge ut bilde... Men det kan du vel ikke for "kameraet er vel ødelagt"? bilde skal bli.. kommer i morgen siden kabelen er på jobb I dag er i morgen og da skal bilde vises.. som jeg lovet Dwagons 8 tær (har kule føtter ) Jeg har det samme men bare litt på venstre fot og nesten på hele høyre fot. På "tåse nummer 2 og 3" Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kan ta beina bak nakken(tok sistebossen, Gargos, i Killer Instinct Gold i denne stillingen), og jeg bøye fingrene ganske mye. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har merket at det ene beinet faktisk er litt lengre enn det andre. Det gjør at når jeg står så vil hoftene stå litt skjevt som igjen gjør at korsryggen min kjennes vond ut noen ganger. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har det særtrekket at kroppen min blir utrolig varm når jeg skal legge meg, og utrolig kald under natten. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kan rulle mage! jeg og! Seffern kan jeg det og Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kan bøye lille-fingrene mine unaturlig langt bakover.. meg å Kan bøye dæm helt bak Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg har to metallstenger i ryggen, i beste cyborg-stil! Endret 3. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg fryser ALLTID på beina Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har to metallstenger i ryggen, i beste cyborg-stil! PHUNKEY!! Hvor får man sånne? *lystpå* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har to metallstenger i ryggen, i beste cyborg-stil! PHUNKEY!! Hvor får man sånne? *lystpå* ekke sikker på om han fikk de med vilje Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har to metallstenger i ryggen, i beste cyborg-stil! PHUNKEY!! Hvor får man sånne? *lystpå* ekke sikker på om han fikk de med vilje Jeg fikk dem pga en deffekt i ryggraden. (Legene vet ikke til dags dato hvorfor eller hvordan det oppsto, bare at noe måtte gjøres, så jeg fikk opperert inn de to stengene.) Jeg antar at hvis du har spesielt lyst på et eget par, kan du brekke ryggraden på flere punkter, slik at det blir nødvendig med et lignende ingrep. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har unaturlig store og sterke muskler. Jeg har også en penis på 78cm. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kan drikke Cola uten å svelge, lar det bare renne ned i halsen... Har to kamerater med sånn strekk-hud som kan strekkes ganske langt. Ser helt sykt ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har også en penis på 78cm. det heter ikke penis da. du har 3 bein :!: :!: Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er flere posisjoner med min venstre lillefinger jeg ikka kan ha. som jeg kan ikke ha den i posisjon mellom halveis bøyd og helt utrettet. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan ta skuldern ut av ledd og slikke meg på nesa (samtidig! le holy crap! :O ) Og jeg har .. en føflekk på innsiden av venstre stortå Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg kan drikke Cola uten å svelge, lar det bare renne ned i halsen...Har to kamerater med sånn strekk-hud som kan strekkes ganske langt. Ser helt sykt ut Har skikkelig strekkhud jeg også! Fikk ikke strukket ordentlig på bildet men... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 kan fokusere/defokusere øynene som jeg vil Kan ikke alle det da??? Trur eg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå