Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvordan kan jeg få fjerna den forbanna Norton antivirus 2004 så jeg kan få lagt inn 2005? Uninstall funker ikke og NAV2005 vil ikke installeres over den gamle Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har sliti med det samme, jeg endte opp med at jeg bare sletta alle filer som hørte til manuelt... :/ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Får ikke slette filene, de er beskyttet og i bruk osv... prøvde uninstall tool, men det hjalp vist bare på versjoner opp til NAV2003 Endret 12. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du må lukke AntiVirus og InternetSecurity først... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hvis du har XP må du være logget på som administrator. bruk legg til/fjern eller install-fila . finnes en måte å gjøre det i registeret også. søk i symantec.com har slitt med det samme selv. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hmmmm. hvis det er bare en som bruker datamaskinen så er man jo automatisk admin da. litt logisk det etter min mening. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Det er ikke min PC jeg skulle ordne dette på så jeg er ikke helt sikker... Hvordan finner jeg ut om jeg er logget inn som admin da? Det er 2 personer som bruker PC'n og jeg er ganske sikker på at jeg var inne som admin da jeg prøvde å fjerne det. Fikk heller ikke avsluttet virusprogramet så det kjørte i bakgrunnen hele tiden og da får man jo ikke slettet alt. Forbanna NAV det er alltid noe man skal bli plaget med når det gjelder Norton Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Sjekk her. btw: du burte ikke bruke nav, bruk nod32 Endret 13. februar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
Launch Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) JEG bruker NOD32 (Suverent antivirus prog, rask, lite og tar minimalt med kraft men maksimalt av virustyper) men de som skulle ha NAV2005 har brukt NAV2004 hehe Endret 13. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ser denne side: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.n...dSection=1&Src= den hjalp meg lite. Jeg installerte Nav2004 på nytt og da kom valget om jeg ville avinstallere Nav2004. svar ja og restart. fjern resten av " Norton og Symantec " med Regseeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Får prøve en reinstall av NAV2004 og velge nei siden reinstall bare kræsjer og så prøve uninstall. Skjønner ikke at de skal lage det så tungvindt, sto at det tok ca 30 minutter å fjerne manuelt, sykt å plage folk med det. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Får prøve en reinstall av NAV2004 og velge nei siden reinstall bare kræsjer og så prøve uninstall. Skjønner ikke at de skal lage det så tungvindt, sto at det tok ca 30 minutter å fjerne manuelt, sykt å plage folk med det. jeg skrev dette en litt uforståelig, beklager. jeg mener: begynn innstallering ( ikke fullføre ) og svar ja når den valg om avinstallering kommer. håper dette går bedre ! Endret 13. februar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Launch Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ok skjønner, men det starter nok bare den uninstall.exe som ligge der allerede, prøvde det da jeg skulle legge inn NAV05, kan prøve fra ANV04 CD'n, men er redd jeg må ta den lange veien rundt og fjerne manuelt. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå