Fragment Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei! Jeg lurer litt på Panasonic sin x700, men lurer på om noen har erfaring med bruk av denne tlf? X700 Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den har dårlig batteri tid og kan bare avspille lyd i mono (dessuten så må avspillings programvare innstalleres separat). Men ellers er den en top telefon, men den er mest myntet for business brukere. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ok Dårlig batteri har vel de fleste andre tlf også? Mono lyd er ikke så farlig. Men det sies at den har avleggs OS, men er ikke det likens som det er på f.eks. nokia 7610 og 6600 da? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan ikke helt huske, men jeg mener at den kjører samme version som 7610 og 6600 Symbian version 7.0s med Series60 second edition interface. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Mener å huske at jeg leste et sted at Panasonic kjører samme symbian som andre series 60 mobiler, men med Panasonics egen "vri". Dvs at de har flyttet litt om på meny-valg osv... Fant artikkelen om X700 Siterer: Panasonic har forandret en god del fra Nokias "standard"-grensesnitt. Vi la blant annet merke til at enkelte ikoner var plassert motsatt, og at noen mapper og applikasjoner var kommet inn under andre menyer enn det de har gjort på Nokias-telefoner. Også snarveisknappene er forskjellige, men vi som er vant til Series60 klarte raskt å sette oss inn i hvordan Panasonic har lagt opp sine snarveier. Endret 13. februar 2005 av eeesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå