tikniver Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei! Jeg er på jakt etter et enkelt script som kan la besøkende subscribe og unsubscribe email-adressen sin. Email-adressene må være beskyttet mot uvedkommende og være enkelt for meg å importere til Thunderbird. Et lite felt til mailadresse + 2 radiobuttons til sub/unsub + knapp hadde vært topp. Bruker DW2004 til å lage websider, har kun grunnleggende kjennskap til html, ikke php, så det må ikke være så komplisert å få til Har søkt på google, men de scriptene jeg har funnet har vært alt for avanserte med mange unødvendige funksjoner. Takker for hjelp dersom dere har noen tips! PS: jeg leter også etter et sted å lære php fra bunnen av. Hos w3schools går det for fort i svingene Lenke til kommentar
toss Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) her er i hvertfall en god tråd om å lære seg php lykke til Endret 13. februar 2005 av toss Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 eh. hva mener du toss? Noen andre som har tips? Lenke til kommentar
toss Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=346150 ops.. her er den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå