SpeedIT Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har fundert en stund nå, på hva som er det ypperste av pc man kan få kjøpt i vanlige norske butikker / webbutikker i dag. Da tenker jeg ikke nødvendigvis på overklokkede cpuer osv. Men kanskje overklokkings muligheter teller endel for hva som er den ultimate PC. Noen forslag? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Alle de store merkene har jo sine egne UNIX-baserte maskiner. Teller dette? Eller skal maskinen være Windows-basert? Quad har jo et par du kan velge mellom. Kommer iallefall ganske høyt opp i pris... Apple Powermac 2'1GHz med "alt". Kommer ganske høyt opp i pris da også. Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Vel, selv om jeg ikke nødvendigvis er en windows patriot, så må jeg ærlig innrømme at det er det favoriserte OS. Så jeg vil be om PC-Windows baserte specs. Hvilke CPU : P-4 eller AMD OG bevis på at denne faktisk er den bedre cpu. + + + + ---- Kr: xxxxxx(x) ? Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå