Gå til innhold

Kjøpe Half Life 1?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i steam har jeg etter å ha brukt keyen fra HL:2

 

HL:2 (dooh!)

CS:S

HL:2 Deathmatch

Codename Gordon

 

 

var på freercordshop på lillehammer i dag, og de hadde en stk HL:1 som de hadde fått i retur...49kr! :D men det hadde vært artig å fått det til å virke med HL:2 koden også, for da kan jeg spille TS2.1 mot han andre på hybelen....

Lenke til kommentar
Jeg har den helt samme listen også. ingen valg om HL1 hos meg. Har bare vanlig hl2. En kamerat av meg Kjøpte Radeon 9600XT hvor det fulgte med HL2 lapp med key, han fikk HL1 i tillegg.

Damn kan være grunnen til at jeg har den lange lista jeg også, pga fikk en HL-2 kuppong da jeg kjøpte meg X800XT PE, men har kjøpt HL-2 DVD i tilleg men brukte keyen til HL-2 kupongen.

Lenke til kommentar
Som jeg sa så har jeg hele 5 HL-1 CD-Keys som funker utmerket til online gaming. Hvis du shal ha dem er det bare å spørre, helt gratis dude, har ikke bruk for dem uansett. :D

Som du skrev Wooho så hadde du 5 hl-1 cd-keyer til overs... Trenger en skjønner du, men finner ikke spillet i noen butikker.. Er det mulig at jeg kunne få en?? :blush::innocent:

 

MAIL: [email protected]

Lenke til kommentar

Når du kjøper den vanlige DVD utgaven av HL-2 så får du med deg HL-1 også. Dog du må laste den ned via Steam. I første omgang trodde jeg at grunnen til at jeg kunne laste ned HL-1 (ikke Sorce) via steam var pga den HL-2 keyen som fulgte med mitt nye skjermkort, men jeg tok feil. En kompis av meg har også kjøpt HL-2 til 299Kr på elkjøp og han fikk opp lsiten på Steam hvor han kunne laste ned HL-1 gratis.

Lenke til kommentar
Når du kjøper den vanlige DVD utgaven av HL-2 så får du med deg HL-1 også. Dog du må laste den ned via Steam. I første omgang trodde jeg at grunnen til at jeg kunne laste ned HL-1 (ikke Sorce) via steam var pga den HL-2 keyen som fulgte med mitt nye skjermkort, men jeg tok feil. En kompis av meg har også kjøpt HL-2 til 299Kr på elkjøp og han fikk opp lsiten på Steam hvor han kunne laste ned HL-1 gratis.

jeg kjøpte på elkjøp til 399(299? - ihvertfall den billigste pakka), og fikk det ikke med... :(

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...