Gå til innhold

Kjøpe Half Life 1?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil ikke ha hl2, jeg spiller bare TS, og da gidder jeg ikke betale en formue for et spill jeg ikke kommer til å bruke...

Tja jeg har noen HL-1 CD-key liggende her et sted. Kan sende en av dem hvis det går an å bruke disse til å laste nede Hl-1 via Steam. ;)

Nå har jeg fått en del henvendelser av folk her på forumet og har delt ut de HL-1 CD-Keys jeg hadde, men det viste seg at de fleste var i bruk fra før av. Candystore er stengt sorry. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

For dere som har kjøpt HL-2 på DVD (er sikkert det samme med CD`versjonen av spillet) dere kan instalere både HL-1(ikke HL-Sorce) og CS 1.6 helt gratis. Hvis ikke så er det noe galt fordi jeg kan instalere disse spillene helt gratis med den samme CD-Keyen som lå i HL-2 boksen.(ikke CE) :)

post-169-1108401460_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Ja jeg har kjøpt både Collectors Edition og vanlig DVD utgave der kunn HL-2 og CS-sorce er med. Det bilde som er over er fra den vanlige DVD boksen(inneholder HL-2 og CS Sorce) Den Collectors Edition har jeg instalert på min laptop og der får jeg ikke den lange lista med allternative spill som kan lastes ned gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...