KimNK Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tok dette i dag. Tuppen av eggen er litt ute av fokus og eg kunne ha gjort meg bedre for med redigeringa, men det får så vere. Hadde ein større versjon liggande òg, men har klart å rote den vekk. Får sjå om eg finn den igjen seinare. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fett med den hvite bakgrunnen men det kunne (som du sa) vært bedre fokus. Gjerne litt mer lys på kniven... Hvorfor i alle dager har du blod på biffkniven din? Sadist eller no? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fikk litt Hitman-look visst du har sett logoen. Svart, hvit og rødt. Ikke så aller verst. Men jeg er enig at kniven er litt for "usynlig", kunne gjerne vært litt lysere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm, ganske stilig men kniven er ute av fokus, dessuten så er det for mye lufte på siden og komposjonen blir litt stressende. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Sadist eller no? Selfølgelig. Takk for kritikken. Eg har da gjort et forsøk i det minste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bra motiv, men eg ville brukt ein annan kniv, det er ser ut som ein brødkniv . Litt meir fokus og ein annan vinkling på kniven mot papiret med dråper kunne blitt bra trur eg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bra motiv, men eg ville brukt ein annan kniv, det er ser ut som ein brødkniv Hvilken brødkniv har dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå