Gå til innhold

hvem er dette?

Jan Andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hakke snøring jeg.

Hun har solbriller og ser ut til å være litt eldre enn de andre modellene.

Skulle jeg tippe ville jeg tro Jenna Jameson. Hun har jo eget selskap og tasser runft og inspekterer. Dog tviler jeg det er henne. Men det beste forslaget jeg kan komme med....

Søk på AVN Las Vegas 2005 så finner du sikkert bilder av denne personen der et sted.

Lenke til kommentar

he he, nei.

Damer under messer ser helt anderledes ut enn det vi er vant med fra filmer og video. Dette kommer av lyssetting, sminke etc. Faktisk er flere av toppstjerne helt normale jenter.

Jeg kan ikke ALT om babes. Dette er et område jeg studerer og fortsatt lærer mye nytt om ;)

Lenke til kommentar
he he, nei.

Damer under messer ser helt anderledes ut enn det vi er vant med fra filmer og video. Dette kommer av lyssetting, sminke etc. Faktisk er flere av toppstjerne helt normale jenter.

Jeg kan ikke ALT om babes. Dette er et område jeg studerer og fortsatt lærer mye nytt om ;)

når kommer worklog?

også sånn, "Alt om Babes, del 1.", så del 2 osv...?

:w00t:

Lenke til kommentar

he he. Kommer nok ikke...

Det eneste jeg kan si om damer er at du bør respektere de og beundre de. Skal du ha mitt aller aller heiteste tips:

Får du deg en kjæreste så dørg for å få henne til å blomstre, det betyr at du må la henne vokse slik hun vil mens du sørger for at hun hun trives maks. For det er ingen ting som er så vakkert som en jente som er forelsket og som er full av kjærlighet.

Selv de fineste damer blir "stygge" når de ikke får lov å blomstre ;)

Lenke til kommentar

Bra å høre at lange, sene timer med surfing etter damer på nettet ikke har gjort deg avstumpa, dahle! :thumbup:

Nei men det er viktig å behandle jenter med respekt. selv (eller kanskje spesielt) de du ikke liker, ikke syns er pene osv... Man veit jo aldri hvem som ser på...?

Lenke til kommentar

På hvilken måte studerer du dem? Litt dårlig formulert men :p

Utdanner du deg til psykolog? (Er litt usikker på hvordan det staves)

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...