Jan Andre Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 heisann. noen som veit hvem dette er? http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2618&plass=22 på forhånd takk Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Send en mail til Rune F. Olsen da vel.. siden han har tatt bildet så veit han sikkert det. Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 han viste ikke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 PM Oyvind_Dahle, han vet sikkert Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 får prøve på det da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 PM Oyvind_Dahle, han vet sikkert :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hakke snøring jeg. Hun har solbriller og ser ut til å være litt eldre enn de andre modellene. Skulle jeg tippe ville jeg tro Jenna Jameson. Hun har jo eget selskap og tasser runft og inspekterer. Dog tviler jeg det er henne. Men det beste forslaget jeg kan komme med.... Søk på AVN Las Vegas 2005 så finner du sikkert bilder av denne personen der et sted. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er garantert ikke Jenna Jameson Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hakke snøring jeg. er dette ett forsøk på å vri deg unna at du kan ALT om babes...? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 he he, nei. Damer under messer ser helt anderledes ut enn det vi er vant med fra filmer og video. Dette kommer av lyssetting, sminke etc. Faktisk er flere av toppstjerne helt normale jenter. Jeg kan ikke ALT om babes. Dette er et område jeg studerer og fortsatt lærer mye nytt om Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 he he, nei. Damer under messer ser helt anderledes ut enn det vi er vant med fra filmer og video. Dette kommer av lyssetting, sminke etc. Faktisk er flere av toppstjerne helt normale jenter. Jeg kan ikke ALT om babes. Dette er et område jeg studerer og fortsatt lærer mye nytt om når kommer worklog? også sånn, "Alt om Babes, del 1.", så del 2 osv...? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 he he. Kommer nok ikke... Det eneste jeg kan si om damer er at du bør respektere de og beundre de. Skal du ha mitt aller aller heiteste tips: Får du deg en kjæreste så dørg for å få henne til å blomstre, det betyr at du må la henne vokse slik hun vil mens du sørger for at hun hun trives maks. For det er ingen ting som er så vakkert som en jente som er forelsket og som er full av kjærlighet. Selv de fineste damer blir "stygge" når de ikke får lov å blomstre Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bra å høre at lange, sene timer med surfing etter damer på nettet ikke har gjort deg avstumpa, dahle! Nei men det er viktig å behandle jenter med respekt. selv (eller kanskje spesielt) de du ikke liker, ikke syns er pene osv... Man veit jo aldri hvem som ser på...? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Jeg kan ikke ALT om babes. Dette er et område jeg studerer og fortsatt lærer mye nytt om På hvilken måte studerer du dem? Litt dårlig formulert men Utdanner du deg til psykolog? (Er litt usikker på hvordan det staves) Endret 14. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Utdanner du deg til psykolog? Du kødder? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ingen trenger å si at man må være normal for å utdanne seg til psykolog Bare tuller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå