Marve Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg kjøpte et Chieftec Dragon kabinett i går. Begynte å flytte over alt av hardware fra mitt lille gamle kabinett over i det nye. Når jeg skulle starte opp så fikk jeg ikke noe skjermbilde. Alt annet virket ok. Diskene startet opp, viftene gikk etc. For å gjøre en lang historie kort, så har jeg altså prøvd 2 forskjellige hovedkort, 2 skjermkort, 2 minnebrikker, og for sikkerthets skyld 2 skjermer. Da jeg ennå ikke fikk skjermbilde, antok jeg at det det kanskje var PSU'en som var gåen. Så jeg tok den som sto i mitt gamle kabinett og installerte i det nye. Da jeg fremdeles ikke fikk noe skjermbilde, begynte jeg å bli kraftig utålmodig. Så i dag flyttet jeg alt over i det gamle kabinettet igjen, og Vips, så virket alt som før!?! Hva i all verden kan være galt? Alt fungerer i det gamle kabinettet, men når jeg flytter alt over i det nye så virker det ikke? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Sjekk om det er noen skruer "under" hovedkortet som ikke skal være der. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Marve Det høres ut som du har en kortslutnig,eller skal eg si det på en annen måte,hovedkortet har kontakt med kabbinettet derfor kortslutning,følg moterings anvisningen i manualen til hovedkortet. Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg fikk akkurat samme feil når jeg byttet over. Alt jeg gjorde(hold på halve natta med bytte om hverandre) bygde det opp igjen, prøvde å fyre opp, ble forbanna og hoppa rett i køya og sov. Våkna dagen derpå og da fyra den bare sånn plutselig.....Rart det der ja hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå