Gå til innhold

En liten nøtt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et Chieftec Dragon kabinett i går.

Begynte å flytte over alt av hardware fra mitt lille gamle kabinett over i det nye. Når jeg skulle starte opp så fikk jeg ikke noe skjermbilde. Alt annet virket ok. Diskene startet opp, viftene gikk etc.

For å gjøre en lang historie kort, så har jeg altså prøvd 2 forskjellige hovedkort, 2 skjermkort, 2 minnebrikker, og for sikkerthets skyld 2 skjermer.

Da jeg ennå ikke fikk skjermbilde, antok jeg at det det kanskje var PSU'en som var gåen. Så jeg tok den som sto i mitt gamle kabinett og installerte i det nye.

Da jeg fremdeles ikke fikk noe skjermbilde, begynte jeg å bli kraftig utålmodig. Så i dag flyttet jeg alt over i det gamle kabinettet igjen, og Vips, så virket alt som før!?!

Hva i all verden kan være galt? Alt fungerer i det gamle kabinettet, men når jeg flytter alt over i det nye så virker det ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg fikk akkurat samme feil når jeg byttet over. Alt jeg gjorde(hold på halve natta med bytte om hverandre) bygde det opp igjen, prøvde å fyre opp, ble forbanna og hoppa rett i køya og sov. Våkna dagen derpå og da fyra den bare sånn plutselig.....Rart det der ja hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...