snuskelusk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har det problemet nå at når jeg spiller(hvilket som helst spill) så begynner det å lagge veldig mye etter tre- fem min med spilling. har lasta ned de siste catalyst driverne og alt men ser ikke ut til å fikse problemet. vet ikke om dette kan ha noe med saken å gjøre men når jeg starter opp så får jeg opp en feil mld. om at jeg ikke kan starte CLI.exe, jeg kan heller ikke starte omm dette prorgrammet manuelt. hvis noen har noen anelse om hva som er gale blir jeg veldig glad om de svarer på denne tråden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Sjekk om CPU-vifta (prosessorvifta) og PSU-vifta (strømforsyningsvifta) fungerer som de skal. Hva er din maskinvare? Edit: Nummeropplysningen 1881 som antall poster! (Just like someone give a damn...) Endret 12. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
snuskelusk Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 alt skal fungere som det skal... cpu vifta er den som følgte med cpu'en... psu'en er nok ikke av verdens beste kvalitet men den funker og som den skal... hva du mener med maskinvare på du forklare mer... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva slags hovedkort, RAM, grafikkort osv. har du? Men du er helt sikker på at begge viftene fungerer som de skal? Du har åpnet og sjekket imens maskinen er i gang? Lenke til kommentar
snuskelusk Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jada de funker som de skal,,, sitter med de rett forran meg nå... hardware'en ser du i signaturenmin,,,,abit av8 3d-eye, amd64 3500+, twinmos 1024 dual 3200 ram, radeon 9800xt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Da regner jeg med at det har noe med CLI.exe å gjøre, du kan lese mer om det her. Endret 13. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå