sveggi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det noen som kan anbefale en platespiller i prisklassen 1000-2000? Gjerne flere forslag Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Du kan være heldig å finne et brukt eksemplar av Rega Planar 3 til rett over to høvdinger, men da skal du være heldig. Hi-fi klubben har en Denon spiller i ditt prissegment, den har også innebygget RIAA-trinn. Endret 13. februar 2005 av Peterman Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg spurte om det samme for ikke lenge siden, og ble anbefalt å kjøpe brukt. Endte opp med en Rega Planar2 til 1200kr. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hørt dem har tilbud på Rimi Men syns nå det er gammeldags å kalle det platespiller, da må du definere det. Vi har både cd og vinyl, vinyl er ikke så utbredt lenger, men henger igjen hos store entusiaster da dette skal gi det ultimate innen lyd. Kall det vd-spiller du, men skulle jeg nevne en så måtte det bli en billig Pioneer da Pioneer er generelt bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vinyl for life:P Trenger en ikke så alftfor svinedyr en jeg også. Den jeg har nå begynner å bli _LITT_ vel gammel, og lettere ødelagt:P Skal rippe noen hundre LP'er, EP'er og singler bare jeg får tak i en ny en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Se om du får tak i en brukt Rega Planar 3 ja *Tafse med sin egen* Utrolig lyd. Hehe Quintilian Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hehe, kan tenke meg den er bra ja! Ser etter noe brukt nå, men finner ikke noe rega planer. Jaja, får bare fortsette å se etter noe bra brukt, bare gi beskjed hvis noen av dere legger merke til noe på diverse bruktsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå