thaNg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 HeiHei! hvis jeg spiller internett spillet "Counter Strike" så rebooter pcen min. Det kan tyde på at den rebooter ved høy ytlese ( maximalt ).. den reboter oftest i CS men også hvis jeg feks ser på filmer + gjør noe annet krevende samtidig. Skjermkortet er Radeon 9200 512 RAM xp3200+ og MSI motherboard Hvis det hjelper.. Jeg trenger MEGET sterkt hjelp og tar i mot ALLE forslag !! Hilsen CS spiller som SATSER Lenke til kommentar
eln Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg vil tro det er varmen som er problemet. atm har jeg det samme opsette bare ett gf4 skjermkort. Kjører med en jalla boxedvifte med xp2500+ @ xp3200+ 1,65vcore Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg vil tro det er varmen som er problemet. atm har jeg det samme opsette bare ett gf4 skjermkort. Kjører med en jalla boxedvifte med xp2500+ @ xp3200+ 1,65vcore Jeg har en STOR vifte som følgte med xp3200++ også er det 2 vifter bak og 1 forran. :/ Så kan det ha noe med BIOS elns og gjøre ? Jeg har ca 55 grader i pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå