b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har i senere tid blitt mer og mer forbannet over at det kommer mer og mer reklame på hardware.no sine sider. Reklame i seg selv er helt greit hvis de gjøres gjennomført og stilfullt og ikke store forstyrrende blinkende ting. dessverre er det kommet slik reklame på hardware.no sine sider i det siste og søstersiden tar etter den trenden dessverre. Men greit nok, "you got to make a livin'" som de sier. Men da jeg skjekket framsiden av hw.no i dag så ser jeg en flashreklame fra hardware.no selv. En reklame som ikke ligner noe som helst på det hardware.no bør stå for; en gul ball som spretter inne i veggene i ei rute. Greit nok, dere vil ha egenreklame, men må dere gjøre det med en gul ball som spretter rundt og lager enda mer "rot" på sidene deres en den store flash-banneren helt øvers? Jeg synes at den er evig nok. Jeg mener dette er så totalt unødvendig som det går ann. Skal dere ha en annonse så la være "Bling-bling-lagelyd-trykk-på-meg" reklame.. B|Real Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 finn en plugin til firefox som blokkerer reklame da, jeg merker lite til det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 finn en plugin til firefox som blokkerer reklame da, jeg merker lite til det Det er ikke det som er saken her. Saken er at jeg håper at hardware.no kan slutte med reklamer som er animerte. Om du vil se reklame eller ei det blåser jeg en lang mars i egentlig. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke det som er saken her. Saken er at jeg håper at hardware.no kan slutte med reklamer som er animerte.Om du vil se reklame eller ei det blåser jeg en lang mars i egentlig. Øh, er ikke reklamen saken her da? Jeg også bruker firefox og adblock, funker glimrende. Ingen reklame, ingen irritasjon. Om hw.no vil ha reklame her er jo det deres sak, om du vil fjerne den så er ikke det noe problem lissom... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke det som er saken her. Saken er at jeg håper at hardware.no kan slutte med reklamer som er animerte.Om du vil se reklame eller ei det blåser jeg en lang mars i egentlig. Øh, er ikke reklamen saken her da? Jeg også bruker firefox og adblock, funker glimrende. Ingen reklame, ingen irritasjon. Om hw.no vil ha reklame her er jo det deres sak, om du vil fjerne den så er ikke det noe problem lissom... Det var om man brukte noe for å fjerne reklamen som jeg mente ikke var saken... Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hehe, de forstår bare ikke at det er en prinsippsak! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Må si jeg er helt enig i B|Real her, en sprettende gul ball er noe HW burde holde seg langt unna. Egentlig burde de holde seg unna flash-reklamer i det hele tatt, det skaper bare irritasjon! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 enig med b|real, den er irriterende, har ikke egentlig ikke noe imot reklame med mindre den tiltrekker seg _for_ mye oppmerksomhet som f.eks de ekle jambareklamene. viol ikke at hw skal miste sitt gode rykte på dårlige flash-bannere. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 "all reklame er god reklame"... men jeg er enig med trådstarter her.. ingen ting som er mer irriterende enn blingbling-reklamer.. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Signerer også denne posten. Grunnen til at jeg lastet ned AdBlock var at diverse nettsider rett og slett hadde gått laaangt over grensen med både animasjoner, popups og ikke minst LYD! Så beklager til alle dere som annonserer på diverse sider, men de pengene er sløst bort hva meg anngår. Den dagen det blir slutt på reklame som tar mer plass og oppmersomhet enn det faktiske innholdet på siden, skal jeg heller la være og blokkere den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Huff, nå så jeg den også, på overklokking.no! Synes dette er meget kritikkverdig av HW-nettverket... Endret 13. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har blocket flash og det er et ok kompromiss, da ser jeg alle reklamer som ikke er kjempeirriterende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg er fullt kalr over at det er enkelt å blokkere disse reklamene, men det er ikke det denne tråden handler om. Poenget er at HW.no har rykte på seg for å være en seriøs side, og dermed er det veldig unødvendig å lage irriterende flash-reklamer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg sier meg enig i det. Reklame er helt ok, det skulle da bare mangle, men når reklamen rett og slett irriterer og tar oppmerksomheten vekk fra hovedinnholdet (hw.no's artikler) er det bortkastet. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg er enig til en viss grad, men jeg syns egentlig at hw.no har holdt en god standard når det gjelder reklamen på nettsidene. Ingen lyd-effekter (det hater jeg så sinnsykt at det gjør vondt), ingen skikkelig flashy greier, stort sett bare nyttig informasjon (som f.eks. superweekend-reklamen til komplett.no - genialt konsept). Hw.no vet nok hvilke brukere de har med å gjøre her, så vi får håpe at slik irriterende reklame som den nevnte med den sprettende ballen er et unntak fra den generelle standarden. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Enig, jamba-like reklamer er verst.. flasy blinke reklamer, uff. delvis OT: noen som har link til ad block ? Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vi har fjernet egenreklamen inntil vi finner en mindre forstyrrende erstatning. Takk for tilbakemeldingene alle sammen! Mvh, Amund Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jamba reklame me den ****"#¤"#¤"#¤** frosken .. tv.. imdb.com .. cdcovers.cc .. popper opp flere steder.. . den er så ...... irriterende.. slikt burde vært forbudt! Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg sier meg enig i det. Reklame er helt ok, det skulle da bare mangle, men når reklamen rett og slett irriterer og tar oppmerksomheten vekk fra hovedinnholdet (hw.no's artikler) er det bortkastet. Hmmm, er ikke bannerene sine hensikter å trekke oppmerksomheten til seg, om den er irriterende, vel, det finnes et utall med programmer som fjerner ads. Nå er det ikke slik at det er bare HW som bruker Flash, de fleste bruker vel Flash idag. Og HW kan vel ikke diktere hvilke typer annonser som er irriterende eller ikke, vel de kunne sikkert det, men de gjør det ikke, nå må jeg si meg enig med at den nevnte Flashen var litt på kanten, men hva om det var en kommersiell aktør sitt banner, kan vi skrike og hyle da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Vi har fjernet egenreklamen inntil vi finner en mindre forstyrrende erstatning. Takk for tilbakemeldingene alle sammen! Mvh, Amund Takker og bukker. Flott at dere hører på brukerenes sine meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå