OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg sitter med en litt eldre philips forsterker/reciever forran meg som ikke funker. Det kommer ikke lys i displayet eller noe som helst. jeg har målt litt fram og tilbake og kommet over 2 resistanser som det ikke er no resistans i. Er dette kortslutning eller bare en sær kobling en plass i nærheten tror dere? Beklager vis denne er feilpostet Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmmm... Skjekka sikringene? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Hmmm... Skjekka sikringene? Ja det har jeg. det er div komponenter som blir lunka inni der så de får spenning Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror det er en kortslutning en eller anna plass fordi vis jeg måler feks på ribba så får jeg kontakt med så godt som alt anna Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Det er kontakt mellom alle lednigene som kommer ut fra spola. Regner med at dette ikke er normalt Lenke til kommentar
maze Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 En spole er jo rett å slett en ledning som er surret rundt. Så normalt vil man måle liten resistans. Så er ikke noen feil hvis man måler "kortslutning" i en spole. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Ops Endret 13. februar 2005 av tonna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hvis du ikke får lys i displayet tyder jo det på at noen sirkinger har gått, evt at det er brudd i noen motstander, men med tanke på st du måler gjennomgang så kan det jo hende at du har svidd noe lenger inn i kretsen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå