B4stian Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nummeret er: 909 422 42 Det er ubrukt og med 50 kr. i ringetid, det er Telenor RingKontant. (Håper jeg postet riktig.. ) Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sjekk på qxl hva de går for, tror det er egen kategori med gullnummer elns. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Synes ikke det nummeret var spesielt bra.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Synes ikke det nummeret var spesielt bra.... Vet at det ikke er noe toppnummer, men de fem siste tallene husker da de fleste enkelt... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis du mener det er ett gullnummer da er jaggu mitt og det...Syns faktisk mitt er letter og huske enn trådstarteren sitt...Mitt er xxx 681768... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Ni-null-ni førti-to-to-førti-to Synes det klinga bra jeg Endret 13. februar 2005 av Serqevx Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dette nummeret var ikke noe gullnummer, mener jeg. Men du kan jo gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er jo ingen her som har sagt at det var et gullnummer heller Han spurte vel bare om hvor mye han kunne få for nummeret. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Er jo ingen her som har sagt at det var et gullnummer heller Han spurte vel bare om hvor mye han kunne få for nummeret. Riktig! Vet godt at dette ikke er noe gullnummer, men det er da et ganske enkelt nummer! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er jo ingen her som har sagt at det var et gullnummer heller Han spurte vel bare om hvor mye han kunne få for nummeret. Riktig! Vet godt at dette ikke er noe gullnummer, men det er da et ganske enkelt nummer! Men når du selger et telefonnummer fordi det er lett å huske kalles det ofte et gullnummer da. Men uansett. Ganske lett nummer å huske. Spør telenor, netcom eller hvor du fikk nummeret hvor mye de syns det er verdt. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ville nesten hatt betalt for å bytte til det nummeret hehe.. men fra spøk til revolver så tror jeg det vil bli vanskelig å få særlig mer enn 50 kroner for nummeret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå