krutselno Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei. En kamerat av meg kjøpte "ukens" pc på komplett for en stund siden men har et seriøst problem. Han får ingen lyd... Det er noe Realtek AC 97 integrert på hovedkortet.... Han har ringt inn til komplett med de visste ikke hva det kunne være, håper at noen andre kanskje har hatt samme problem slik at han slipper å sende den inn. Jeg har lagt inn de nyeste lyd driverne fra MSI men fortsatt ingenting.... Lenke til kommentar
CodeDeleted Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har du "Enable" onboard sound i bios,??? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Jada, onboard AC97 står på enable... men dessverre ingen lyd i Windows Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Sjekk at front audio tilkoblingene på hovedkortet har 2 jumpere på seg. Er ikke det der, må du se i bruksanvisningen og følge den for å sette de på plass... Når de er plassert blir det lyd. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Får dessverre ikke åpnet kabinettet uten å bryte forseglingen og dermed også miste garantien... Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Mister garantien ved å se i Pc'n?Hørtes unøvendig ut..Hvis man skal skifte en vifte da?Må man sende den inn? Endret 13. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har lagt inn de nyeste lyd driverne fra MSI men fortsatt ingenting.... Dette kan være problemet. Jeg opplevde at AC97 onboard lyden på mitt hovedkort kun fungerte med de driverene som fulgte med på CD'en til hovedkortet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 haddet ikke noe prolblem med lyden mens jeg brukte det, de nyeste driverne til ac trenger du i mange nye spill faktisk Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Det fulgte ikke med noen cd med drivere til hovedkortet.... Så det fungerte ikke med de driverne som var installert da han fikk pcn og ikke med oppdaterte drivere som jeg la inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå