ZigZag Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg har nettop begynnt å formatere partisjon C:. Problemet er at jeg avbrøt denne og nå vil ikke pcen starte. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet. MVH ZigZag Endret 12. februar 2005 av ZigZag Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ikke caps lock i emnefelt... Da blir bare tråden stengt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Da må du boote PC'n din fra Windows CD'n din. Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Pcen kommer ikke så langt en gang. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kommer den ikke så langt at du får slått den på slik at du får putta CD- skiva inn i leseren en gang??? Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Det lyser på spilleren, men ikke noe mer, ingen boot beep eller skjermbilde. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Prøv å resette BIOS'en. Manuelt på hovedkortet altså. Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Har gjort dette. Tror jeg har fått til det med jumperene. Men funker fortsatt ikke, nå har jeg tatt ut av batteriet og lar det stå ute en stund. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) har samme problemet jeg å. Noen ganger er ikke skjermkortet helt i, eller ram birkka helt i. men nå har jeg testet det å Endret 22. februar 2005 av jonasdaman Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nå har jeg tatt ut alt. Det eneste som står i nå er skjermkort. Når jeg starter pcen nå så går alt greit helt fram til jeg skal bruke tastaturet....ingen respons der. Slår jeg av pcen, må jeg ta ut skjermkortet og putte det inni igjen. Har prøvd med både USB og PS2 keyboard. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hmm.. merkelige greier. Bare for å ha testet, bruk jumperen til å slette cmos, er ikke sikkert du haddde batteriet lenge nokk ute. Putt i rammen igjen, den må du ha i for å få guffe i maskinen. Du har ikke noe diagnoeleds eller noe sånnt som forteller deg hvor lang POSTEN er kommet? Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Har hatt det ute en natt. Jeg startet uten batteri, det var sånn det gikk greit. Pcen starter den. Men kommer ikke inn på setup pga av tastaturet ikke gir noen respons. Har ingen LED lys nei. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har hatt det ute en natt. Jeg startet uten batteri, det var sånn det gikk greit. Pcen starter den. Men kommer ikke inn på setup pga av tastaturet ikke gir noen respons. Har ingen LED lys nei. prøv et tastatur med ps/2 plugg ? Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det har jeg og. Tastaturet funker, bruker det på en annen maskin. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 begynner å tenke på BIOS virus nå jeg... Har du prøvd å byttet om på minne brikkene ? Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det har jeg også gjort. Nå står den i DIMM 2. Den stod i utgangspunktet i DIMM 1. Har ikke prøvd om det funker i DIMM 1 igjen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 så du har bare 1 minnebrikke? Har du prøvd å starte uten harddisker tilkoblet? uten noe som helst tilkoblet? Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Det er det jeg har gjort nå. Ram brikken, skjermkortet står i. PCen starter opp med problemet er tastaturet. Lenke til kommentar
ZigZag Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Fikk hentelapp på nytt skjermkort i posten i kveld. Ser fram til å få hentet det i morgen. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå