B4stian Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Og hva må jeg gjøre for å frakte det? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Bare vær forsiktig når du frakter så går det bra. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvis du har montert det riktig så skal det tåle normal transport. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Okey, men hva kan evt. lekke da? Har TT Bigwater! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Okey, men hva kan evt. lekke da? Har TT Bigwater! Proppen på pumpa er et utsatt sted. Den bør festes ekstra godt feks med teip. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvis ingenting lekker nå så gjør det ikke det hvis du er litt forsiktig. Hvis du bare har knøvlet det sammen kan det lekke hvor som helst. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har da gått over systemet sikkert 5-6 ganger i det siste og alt sitter godt! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Med mindre du skal kaste pcen fra sted til sted, går det fint. Legg den fint i bagasjerommet på bilen og styr unna fristelsen til å hoppe på fartsdumper, så går det fint. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg ville uansett tappet vannet.. Koster jo bare 10,- for nytt vann og litt frostvæske ligger garantert i garasjen =) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg ville uansett tappet vannet.. Koster jo bare 10,- for nytt vann og litt frostvæske ligger garantert i garasjen =) Det er utrolig unødvendig. Jeg har vært på utallig mange lan med vannkjøling. Aldri opplevd lekasjer. Er settet montert som det skal, tåler det å fraktes. Vis det ikke tåler å fraktes, vil det slå lekk før eller siden uansett. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 jeg ville uansett tappet vannet.. Koster jo bare 10,- for nytt vann og litt frostvæske ligger garantert i garasjen =) Det er utrolig unødvendig. Jeg har vært på utallig mange lan med vannkjøling. Aldri opplevd lekasjer. Er settet montert som det skal, tåler det å fraktes. Vis det ikke tåler å fraktes, vil det slå lekk før eller siden uansett. Da satser jeg på at det går fint. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 tror ikke at jeg stoler nok på min BigWater pumpe/tank til at jeg frakter den med vann i.. i allefall ikke hvis pcen blir liggende.. kommer til å tømme den før jeg reiser på tg (skal jo kjøre i ca 8 timer eller.no, fra bergen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå