TCi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvilket spill fikk du tak i for DS, Gandalf? Eller har du bare Metroid demoen til nå? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skal ikke det Wario tuched spillet være bra? det har fått flere 6ere. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skal ikke det Wario tuched spillet være bra?det har fått flere 6ere. Ja jeg har det. Utrolig underholdende må jeg si. Veldig (veldig!) sært spill. Eneste negative jeg kan si om spillet er at det kanskje blir litt repetivt når du har klart alt og skal få blomster på spillene etterpå. En annen ting er at trykkskjermen er hardt utsatt i spillet. Har fått noen små riper etter mange timers spilling (15-20t). Jeg anbefaler å skaffe beskyttere til DS'en for å ta vare på trykkskjermen. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Beskyttere hvor får man tak i det ?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Da joinet jeg også "jeg har DS klubben" Velkommen det var ikke så verts handle tur det nei. Klager ikke jeg nei Nå har jeg fått prøvd DS litt og er faktisk litt imponert over hvor lett det var og spille FPS spill Grafikken er ikke allverdens egentlig, men den gjør jobben sin bra. Skjermene er litt små synes jeg(spessielt når jeg er vant til PSP, men det går) Gleder meg til fullversjonen av metroid prime iallefall Hvilket spill fikk du tak i for DS, Gandalf? Eller har du bare Metroid demoen til nå? De hadde bare rayman og jeg er ingen fan av serien pluss at det er dårlig utnyttelse av DS sine muligheter i det så jeg gadd ikke og kjøpe noe spill. Koser meg med demoen da Endret 2. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Beskyttere hvor får man tak i det ?? Blant annet på http://www.lik-sang.com Endret 2. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva trykker man egentlig på for og komme seg tilbake til hovedmenyen på når man spiller spill? Har prøvd nesten alle knappene, men finner det ikke ut Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva trykker man egentlig på for og komme seg tilbake til hovedmenyen på når man spiller spill? Har prøvd nesten alle knappene, men finner det ikke ut Mener du hovedmenyen til ds'en? Det går ikke. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva trykker man egentlig på for og komme seg tilbake til hovedmenyen på når man spiller spill? Har prøvd nesten alle knappene, men finner det ikke ut Mener du hovedmenyen til ds'en? Det går ikke. Dårlig, og skuffende Nintendo bør virkelig komme med en firmware oppdatering. Ellers har jeg ikke funnet noen "bugs" Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 okay gandalf. Du som har begge konsollene. Hvilken er i dine øyne best?? PSP eller DS. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Beskyttere hvor får man tak i det ?? Her: http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=6097 sikkert sett det, men poster dirketet til beskyttelsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) okay gandalf. Du som har begge konsollene. Hvilken er i dine øyne best?? PSP eller DS. Jeg må nok si PSP. Nå har jeg bare prøvd en demo på DS, men jeg tviler på at jeg kommer til og skifte helt syn etter og ha prøvd andre spill. PSP vinner egentlig grunnet den store(og nydelige) skjermen pluss alle multimedia mulighetene. DS byr derimot på en ny og spennende spillemåte som noen sikkert vil foretrekke. Men DS har også et mye mer "uprofft" utseende enn PSP, ikke bare utpå, men da tenker jeg også på menyene osv. Så final judgement, Har du penger kjøp deg begge, har du nok penger til PSP kjøp den, er budsjettet stramt kjøp deg en DS Endret 2. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Budsjettet er litt stramt nå. Siden jeg har en bestilt en psp 2spill og et 1gb minnekort. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 1GB ? det er vel nok? men er dette "Den store DS tråden!" eller "Den store PSP tråden" ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja la oss holde oss til DS i denne tråden her Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Når man velger farge inne på ds'en, er fargen oppe i høyre hjørne rosa eller fiolett? Jeg og Newt32 har en diskusjon om dette og vi vil gjerne vite hvem som har rett. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 har nå kjøpt super mario 64 DS, genialt spill, med en veldig god styrefunskjon i trykkskjermen Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har vært inne på www.lik-sang.com og de selger en sånn gameboy advance media player funker den på nintendo DS og er det noen som har prøvd en sånn ting. Hvilke fomater støtter den ??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har vært inne på www.lik-sang.com og de selger en sånn gameboy advance media player funker den på nintendo DS og er det noen som har prøvd en sånn ting. Hvilke fomater støtter den ??? MP3/MP4 Det er to typer slikre "avspillere". GBA Movie Player og Play Yan. Play Yan ser mest fristende ut spør du meg. GBA MP bruker Compact Flash og Play Yan bruker SD minneblokk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) SD er vel smartere det er billig og kunne ønske det fantes en sånn "hack" til PSP så kunne jeg kjøpt 2 1GB SD kort til prisen av 1GB MSD Pro. Endret 3. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå