Gå til innhold

Den store DS tråden!

Winters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo takk det vil jeg :)

men vet noen om det er nødvenig å lade den før den taes i bruk? (som sånn mobiler)

elelr bruke den så lenge det er strøm på den?

Jeg klarte selfølgelig holde meg unna fristelsen når jeg fikk min. Tok å ladet den til den ikke lyste mer så spillte jeg mens laderen stod i. Den stod i rundt 15 timer hos meg tilsammen.

Men ja den bør helst ladest som en mobil ja for å "lære" batteriet dens kapasitet. Du kan selfølgelig gjøre som meg om du virkelig ikke klarer å vente. Jeg syns ikke batteriet fikk noe skade av det, men det vet jeg egentlig ikke før om lang tid da :)

Lenke til kommentar
Er det et Zelda spill på veg til DS ? tenk et Zelda like bra som OOT :ohmy:

Legend of Zelda The Four Swords er på vei. Den som er for GBA. De relanserer den på DS pga. at så få fikk utnytte av spillet fordi du helst bør linke 4 stk. for å spille det.

Tror det er enda et spill på veg også, men spekulasjon intil videre...

Lenke til kommentar

Les denne: http://ds.ign.com/articles/588/588917p1.html

"The producer also noted that his work on the GBA-based Four Swords influenced the direction of the DS. "The gameplay ideas we came up with for Four Swords provided examples on what kind of games would be possible on the Nintendo DS and what kind of advantages the double-screen would enable. It was all theoretical, but today we realize it's a pity -- a real shame -- that we haven't created a demonstration of a real, great Zelda game for DS."

Lenke til kommentar

I dag prøvde jeg Nintendo DS (nei, det var ikke en aprilsnar:P)

Jeg spilte Super Mario 64 DS, det var drit kult. 2 av kameratene mine har kjøpt denså jeg prøve en av dems. Mario er jo helt konge. Vi linket, slik at vi spilte bare på cartswitchen til den ene. :)

Lenke til kommentar
Må man ha noe tillegsutsytr for å bruke Nintendo DS på multiplayer? og chaten ect?

Og hva med "DS Download Play" må man ha noe ektsra utsyr til det?

Nei. Wi-fi er innebygd. Pictochat er forhåndsinstallert og klar til bruk.

"Download & Play" trenger heller ingen tilleggsutstyr. Noen ganger trenger du bare en brikke for alle som skal spille (Mario blant annet). Alt du trenger er noe å spille med :)

Lenke til kommentar
Hva skla batterilevetiden være på den?

8-10 timer står det vel på den. Men kommer veldig an på hva og hvordan du spiller. Bruker å spille rundt 6-7timer mellom ladingene selv. Kan ha noe med at jeg spillte mens jeg ladet den første gangen...

Lenke til kommentar

At du spiller samtidig som du lader skal ikke ha noe å si, så lenge du ikke tar ut laderen før DS-en er ferdigladet. Det eneste er at ladetiden blir noe lengre.

Batteritiden varierer litt utifra hvor mye det enkelte spillet krever av maskinen, hvor høy lyd du har på og så videre.

Lenke til kommentar

Da joinet jeg også "jeg har DS klubben" :p

Søskenbarnet mitt vant 2. mill i lotto og tok meg med på en shoppingrunde, endte opp med:

En xbox, med to spill(brothers in arms og SW: Republic Commando)

Simpsons Sesong 5

Og

Nintendo DS

Den lader seg opp nå, gleder meg litt til og få prøvd den ut(selv om jeg tviler den er noe i forhold til min elskede PSP :love: )

Skal poste sammenlignings bilder osv. når jeg får tid :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...