TCi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har planer om å anskaffe en DS i nær fremtid, men jeg så den, på en meters avstand, på Expert i dag og... er den ikke litt stor? Ikke at det gjør noe for meg at den er stor, men blir den ikke litt upraktisk å frakte med seg da? Leste et sted at den er 14,8cm lang... Det er da mye mer enn SP, som jeg har fra før... Og så et spørsmål eller to: 1. Kan man linke med SP? Da med GBAspill og gammel linkkabel? 2. Har Nintendo tatt seg sammen og satt på en headsettutgang? Det mangla mini.jack på Sp'en, sjå... Irriterende da lyden ellers blir høy for andre, følsomme folk i huset. Stor og stor.. PSP er bredere.. http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0042.jpg Den er ikke upraktisk å ha med seg nei. Muligheten for å klappe den samen gjør den veldig lett å ta med seg. 1. Nei. 2. Ja Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva med zelda til DS? Noen som vet noe om det? har en link til det eller noe... zelda Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hva med zelda til DS?Noen som vet noe om det? har en link til det eller noe... zelda Det kommer, men ingen dato er annonsert. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Prøvde DS i dag. En kamerat av meg hadde kjøpt seg mer Super Mario DS. Litt morsomt, egentlig. Men jeg kommer ikke til å kjøpe meg en, SÅ fantastisk var det ikke! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Skal kjøpe den idag tror jeg EDIT# skrivefeil Endret 31. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Advarsel: Dette inlegget er skrevet av en som har bestilt en PSP!!!!! Read At own risk. Meningen var ikke å brase inn i DS tråden for å skrøyte hemningsløst av PSP. Men jeg har lagt merke til noe litt merkeligt. Jeg har nemlig klikket inn på DS anmeldelsene. (spillene altså) på gamer.no. Og der ser jeg total score som 2-4 Jeg la også merke til grafikken på spillene. Kan ikke si jeg er imponert. Men det blir kanskje bedre etterhvert. Men tuchscreen konseptet virker bra. Men nå er nok jeg en sony gutt som liker mine vakre gadget. Må si utsene messigt så scorer pspen høyere. Den har et mer stilfult design og ser bare nydelig ut. Sett en del spilltester av psp spill på gamespot og det virker som de er litt bedre. Nå ser DS scorene ikke så verst ut der heller. Men vil si at gamespot liker sonys sin litt bedre. Nå er jeg ferdig med å kaste stein i glasshuset. Takk Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Arrrrrgh garrr mmmffhh. Ikke gjør slik er du snill. Neida Er forsååvidt enig i at de spillene ittil jeg har sett anmeldelser for til DS-en her på gamer.no er ganske dårlige. Hvorfor vet jeg ikke. Kansje en litt uheldig start? Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Men DS venter jo et par store titler etterhvert... Blir jo sykt rått med Zelda og metroid Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Skjønner hva du skriver Bromlexl. Dessverre så ser det ut som at mange utviklere bare kaster inn titler til DS så fort som mulig. De titlene som er tilgjengelige nå er titler med kort utviklingsprosess. De skikkelige titlene kommer etterhvert. Grafikk til DS kommer snart. Metroid, Golden Eye Rogue Agent, Shogun, Zelda ++ Vi må bare vente litt. Kvalitetsspill tar alltid lengre tid å utvikle. PSP har hatt bedre kontroll på utviklingen til nå og har høyere gjennomsnittskvalitet på spillene sine til lanseringen. Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg skal kjøpe en DS snart. Noen som har tips om hva skal være det første spillet mitt, nødvendig ekstrautstyr? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg skal kjøpe en DS snart. Noen som har tips om hva skal være det første spillet mitt, nødvendig ekstrautstyr? Mario 64 DS eller Warioware, begge geniale spill. Mario vil du muligens får mer for pengene for. Jeg har Warioware og låner Mario med naboen. Du trenger egentlig ikke ekstrautstyr, kanskje en bag som du kan legge DS i og noen spill. Dersom du er bekymret for å skrape opp skjermen så kan du se etter dualscreen beskyttelse til DS. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er alltids lurt med noe som beskytter kjermene mot riper, spesielt touchscreenen. Sikkert fryktelig irriterende med riper og masse fett på skjermen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 DS er visst blitt populært i klassen min. Til og med en lærer vi har satt i dag og spilte DS i timene Har en video av det også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 DS er visst blitt populært i klassen min. Til og med en lærer vi har satt i dag og spilte DS i timene Har en video av det også. Det er det eg kaller livet. Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Takk vet du hvor jeg burde kjøpe DSen? vurderte cdon, men det var jo litt dyrt... Vurderte også Dvdcrave.com men var litt redd for toll og sånt. Hørte jo historier der de måtte betale 900 ekstra Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Prisene har vert nede i 899,-kr har eg sett. Så cdon er dyrt det er vel den veiledende prisen. Endret 31. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
spr0kket Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 hmm... Får vel tvinge noen slanter ut av mamma :!: Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Skjønner hva du skriver Bromlexl. Dessverre så ser det ut som at mange utviklere bare kaster inn titler til DS så fort som mulig. De titlene som er tilgjengelige nå er titler med kort utviklingsprosess. De skikkelige titlene kommer etterhvert. Grafikk til DS kommer snart. Metroid, Golden Eye Rogue Agent, Shogun, Zelda ++ Vi må bare vente litt. Kvalitetsspill tar alltid lengre tid å utvikle. PSP har hatt bedre kontroll på utviklingen til nå og har høyere gjennomsnittskvalitet på spillene sine til lanseringen. Det er alltid litt dårligere spill i lanseringsfasen. Spesielt viss konsollen har blitt rushet ut.( før utviklerne får informasjon og rammer de utvikler for) Tror nok det blir bedre til DS etter hvert. Virker som de spillene som kommer ut egentligt ifra starten var ment for GameBoy, Men så ville de være med på lanseringsboomen til DS istede. Slik at de kunne tene mer penger på et heller labert spill. Å i denne prosessen så har de oppgradert det litt, Men det som hadde vært kjempebra til GBA blir heller kjempedårligt til DS. Men en av tingene de rusher inn er vel et heller middels kompertibelt thuch screen system. Kanskje litt bedre dialog mellom Nintendo og utviklere hadde hjelpt Men DS har fordeler med chat systemet. Det skal det ha. Uansett hvilken du har. DS eller PSP så sitter man da med en neste genrasjon håndholdt. Og jeg har sett de neon av metroid clippene på gamespot og de ser mye bedre ut en for eksempel NFSU på DS Edit: Og angående at PSP er bredere. De må jo få blass til den dritsvære sjermen Endret 31. mars 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kjøpte meg Nintendo DS idag, for 899, pluss Super MArio 64 DS for 399. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå